وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سود اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در طراحی داخلی

مزایا مالی پلی کربنات و کارکردهای آن در طراحی درونی

از جمله سود های پوشش پلی کربنات به جای شیشه قیمت کمتر و نیز وزن کم تر آن است. همچنین استقامت بالای آن در مقایسه با پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

استفاده از تم تارنمای به شکل بهینه بخش 2

این محتوای به دست مرکز طراحی سایت اراک تهیه شده است.

ساخت تمپلیت پایگاه به شکل سبک بخش دو

ایجاد تمپلیت واکنش گرا

یکی از نکات مهم که نیاز است به هنگام ایجاد تمپلیت مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کدهای html و سی اس اس است. یکی از بهترین روش های طراحی تم استفاده از قطعه کدهای اچ تی ام ال و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی استفاده از html و سی اس اس سرعت بالای آنها است و قالبی که از این طریق کد نویسی میشود به طور قطع از سرعت بارگذاری بالایی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در تم نیز برای مدیران پایگاه بسیار آسان خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه css میتواندقالب مد نظر شما را با سرعت بارگذاری بالا آماده نموده.

عدم استفاده از flash در تمپلیت

یکی از نکات مهم در دلایل عدم استفاده فلش بالا بودن سایز فلش میباشد. هنگامی که حجم وب سایت شما افزایش یابد قطعا سرعت بارگذاری صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو پایگاه شما را دچار مشکل مینماید . از طرفی ادوب فلش پایگاه شما را تبلیغاتی میکند زیرا دید اکثر بازدیدکنندگان از فایل های flash ، تبلیغات میباشد.

این محتوای بدست پایگاه طراحی سایت تهیه شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

طراحی تمپلیت تارنمای به شکل بهینه پارت 1

این محتوای توسط پایگاه ساختن سایت تهیه گردیده است.

ایجاد قالب پایگاه به شکل سبک بخش 1

یکی از اساسی ترین بخش های ساخت وب سایت مبحث ایجاد تم میباشد . خیلی از مدیران کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند template وب سایت تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای ساخت گردد که قدرت جذب بازدیدکننده را داشته باشد ، اصولا مالکان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در طراحی قالب توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل سبک بودن  template وب سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این متن قصد داریم شما را با اصلی ترین نکات برای طراحی template یک پایگاه به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام ساخت پایگاه ، اولین مسئله ای که با آن برخورد خواهید کرد بدون شک ایجاد قالب است ، template سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان سئو سایت خواهد داشت به همین خاطر از اهمیت بسیار زیادی برخودار است اما متاسفانه تعدادی از مدیران سایت ها به این مسئله اهمیتی نمیدهند و به همین خاطر در بسیاری از مواقع شاهد ایجاد وب سایت هایی هستیم که از نظر تم اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری تم هیچ ایرادی نداشته بلکه بسیار مفید میباشد اما بهینه بودن یک تمپلیت را نباید فراموش کرد .

این مطلب بدست مرکز طراحی سایت ارزان تولید گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

فراگیری راه اندازی و منظم نمودن یک نتورک LAN معمولی

یادگیری برقراری و تنظیم یک نت ورک لن معمولی

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

محتوای صفحه اصلی و جلوگیری از متن مشابه

این مطلب بدست وبسایت طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.

مطلب home page و ممانعت از تکست کپی


مطلب home page وب سایت شما بسیار پر اهمیت میباشد . این متن صفحه اول ترین متا تگی است که در سایت شما ایندکس میشود. هرچه قدر محتوای صفحه اول پایگاه قوی باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید مطلب home page وب سایت خود را کوتاه و خلاصه بنویسید و به انشای آن توجه ویژه ای نمائید همچنین محتوای صفحه اول تارنما را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر خوانندگان جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید محتوای صفحه اول پایگاه از ارزشمندترین مسائل در ایجاد وب سایت به حساب می آید.

مطلب شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و دیکته ای وضعیت قابل اتکایی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را حفظ نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید به خصوص برای تایتل نوشته خود . در محتوای خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای عکس نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای توسط پایگاه طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان