وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری روش استفاده و راه اندازی پرینترهای اچ پی

عنوان : آموزش روش استفاده و راه اندازی پرینترهای اچ پی 

این مقاله در ارتباط با آشنایی با اجزای دستگاه فتوکپی و تعمیرات دستگاه کپی می باشد.

آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای HP Printer ، امروزه یکی از نیازهایی است که افرادی که با کامپیوتر کار میکنند و با چاپگرها آشنایی دارند به آن نیاز پیدا میکنند . همچنین افرادی که در زمینه مدیریت شبکه فعالیت دارند به پرینترهایی HP در سطح سازمان نیاز دارند. میتوان برای پرسنل هایی که به پرینتر احتیاج دارند یک چاپگر اختصاص داد اما بدلیل اینکه تعداد پرینتر زیادی این نیاز را برطرف میکنند ( خصوصا در سازمانهای بزرگ) ، انجام چنین کاری چندان به صرفه نیست. در راستای بهینه سازی چاپگرها و همچنین برای صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت بهتر آنها ، میتوانیم از یک یا چند دستگاه پرینتر استفاده کنیم و با اشتراک گذاری و مدیریت متمرکز آنها ، بهترین استفاده را از آنان ببریم . انستیتو انفورماتیک پارسه در این مقاله آموزشی به آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای HP Printer ، همچنین اشتراک گذاری چاپگرها پرداخته است.
خوب ما همیشه وقتی میخواهیم یک دستگاه فیزیکی چاپگر را نام ببریم ، آن را "Printer" صدا میزنیم که این از نظر فنی چندان کار درستی نیست در ابتدا با چند اصطلاح آشنا میشویم چون در ادامه مقاله نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای اچ پی HP از این اصطلاحات استفاده میکنیم :
• Print job - هر گونه اسناد و فایلی که برای چاپ ارسال میشود در Print job ذخیره میگردد که در ادامه پنجره ی آن را مشاهده میکنیم.
• Print device - به دستگاه فیزیک پرینتر یا همان چاپگر گفته میشود ،فرقی نمیکند پرینتر شخصی باشد ، و یا چاپگرهای کوچک و بزرگ در شبکه های مختلف.
• Print Queue - به صفی گفته میشود از فایلها یا سندها که برای پرینت در نظر گرفته میشوند.
• Print Port - به پورت یا همان درگاهی که چاپگر را به کامپیوتر متصل میکنند گفته میشود.
• Spool - زمانی که شما دستور چاپ یک سند را میدهید تک تک صفحات آن وارد حافظه موقت میشود و سپس چاپ میگردد که به آن Spool کردن نیز گفته میشود.
• Print driver - به زبان برقراری ارتباط سخت افزار با نرم افزاری که از روی CD و یا DVD درایور تهیه شده از طرف شرکت سازنده پرینتر نصبش میکنید گفته میشود.
 آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای HP
برای نصب Printer در Run تایپ میکنیم control printers و بعد در پنجره باز شده راست کلیک کرده و Add printer را میزنیم به شکل زیر دقت کنید همونطور که در شکل مشاهده میکنید :
Add a local printer : برای نصب پرینتر (یک Device Printer)  که بر روی کامپیوتر خودتون نصب شده بکار میره.
Add a network, wireless or Bluetooth printer : برای نصب Device Printer هایی که در شبکه وجود دارند و یا بصورت بلوتوث و با بیسیم هستند بکار میرود
در اینجا ما چاپگر را به کامپیوتر خود متصل کردیم پس مورد اول یعنی Add a local printer را انتخاب میکنید
همانگونه که در شکل زیر مشاهده میکنید در مرحله بعد میتوانید دو انتخاب را بکنید ،
 • Use an existing port : در آن میتوانید مشخص می کنید که پرینتر شما توسط چه پورتی متصل شده
• Create a new port : در آن یک پورت جدید تعریف کرده و چاپگر خود را توسط آن پورت معرفی میکنید
در اکثر پرینترهای در حال استفاده پورت USB استفاده میشود و یه جورایی عملا از هیچ کدوم از این دو مورد استفاده نمیشود پس همان مورد اول را نگه داشته و Next میکنیم .
در پنجره بعدی لیستی از درایورهایی که از طرف ویندوز تا زمان انتشار آن تایید شده نشان داده میشود ، در سمت چپ برند پرینتر و در سمت راست مدل آن را مشخص میکنید. اگر ساخت پرینتر شما بعد از انتشار ورژن ویندوزتان باشد میتوانید دکمه Windows Update را بزنید و اگر CD یا DVD پرینتر را تهیه کرده اید میتوانید با زدن دکمه Have Disk… آن را به لیست اضافه و در نهایت معرفی کنید، در اینجا ما به عنوان مثال پرینتر HP و از نوع HP Color LaserJet CP4005 PCL6 انتخاب کرده ایم
را زده و در مرحله بعد هم یک نام برای Printer تعریف شده انتخاب میکنیم و باز هم Next میکنیم تا نصب پرینتر انجام شود.
در مرحله بعد ، در صورت تمایل میتوانیم پرینتر مد نظر را به اشتراک بگذاریم، در حال حاضر چون از مبحث آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای اچ پی  دور میشویم مورد اول را انتخاب کرده و Next میکنیم.
 
  و در پایان میتوانیم برای تست چاپگر نصب شده دکمه Print a test page را بزنیم تا یک صفحه برای چاپ کردن ارسال شود و در پایان Finish را میزنیم.
 
 آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای اچ پی 






















روش های یادگرفتن تلویزیون و اعلام آموزشگاه های با اعتبار آموزش شبکه در داخل کشور

 عنوان: سبک های یادگیری cisco و معرفی آموزشگاه های قابل اعتماد تعلیم سیسکو در داخل کشور

روش های فراگیری cisco و شناخت آموزشگاه های با کیفیت آموزش cisco در داخل کشور

چنانچه دوره های اموزش مایکروسافت را در آموزشگاههای کشور بگذرانید، پس از امتحان پایان دوره، آموزشگاه، مدرک اتمام دوره ی مذکور را همراه با نمره به شما اعطاء خواهد کرد، برخی مدارک آموزشگاهی معتبر بوده و مورد تائید سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی هستند اما برخی نیز به میزان کافی اعتبار ندارند، پس در انتخاب آموزشگاه مورد نظر دقت نموده و فراموش نکنید که کیفیت آموزش مهمتر از اعتبار مدرک و میزان تلاش و همت شما در یادگیری و بکارگیری عملی آموخته ها مهمتر از هر دوی این موارد است!

امتحان بین‌المللی در Test Center هایی گرفته می شود که متأسفانه کشور ایران را تحریم نموده و هیچ پایگاهی در داخل کشور ندارند، پس برای اخذ مدرک بین‌المللی باید از کشور خارج شوید، اما مساله فقط فقدان یک Test Center در کشور نیست، در آنسوی مرزها نیز شما نمی‌توانید به صورت قانونی امتحان دهید و ناچارید با هویت ِ غیرایرانی و به صورت غیرقانونی امتحان داده و از شرکت سیسکو سیستمز مدرک بین‌المللی بگیرید!

مدرک بین‌المللی سیسکو افزون بر اینکه در ایران امتیازی بزرگ جهت یافتن شغل محسوب می شود، اعتبار علمی شما را در سرتاسر دنیا تضمین می کند.

در بین ۸ گرایش ذکر شده، Routing & Switching مانند پایه ای برای سایر گرایش ها محسوب شده و در کشورهای مختلف دنیا همچون ایران پرطرفدارترین گرایش محسوب می شود! در حال حاضر در ایران به گرایش هایی چون Voice، Security و Wireless نیز بها داده شده و دوره هایی برای این سه گرایش در آموزشگاههای مختلف برگزار می شود.

آموزش سیسکو معمولا دوره ای است که توسط موسسه ها و آموزشگاه سیسکو معتبر ارائه می گردد .پس دوره آموزشی سیسکو را در آموزشگاههای معتبر بگذرانید .

اما گذشته از سطح Entry و Architect سایر سطوح مدارک سیسکو گرایش های مختلف مهندسی شبکه را پوشش می دهند، سه سطح Associate و Professional و Expert ...

Associate یا دستیار، یعنی قرار گرفتن در ابتدای مسیر، گرایش شما هر چه که باشد می بایست پیش از اخذ هر مدرک و یا گذراندن هر دوره ای، CCNA با گرایش Routing & Switching را بگذرانید! بعد از آن چنانچه خواستار تغییر گرایش از Routing & Switching به سایر گرایش ها باشد، می بایست مدرک Associate ِ آن گرایش را نیز اخذ کنید، مثلاً چنانچه به Security علاقه‌مند هستید باید مدرک CCNA با گرایش Security را کسب کرده و سپس به سطح بالاتر یعنی Professional صعود نموده و CCSP را بگذرانید و نهایتاً مدرک سطح Expert یعنی CCIE با گرایش Security را اخذ کنید! البته اخذ این مدارک به خصوص مدارک سطح Expert کاری فوق العاده سنگین بوده و نیازمند تجربه کاری در حدود ۱۰ سال و تمرکز عمیق روی منابع مطالعاتی است!

معمولاً مدارک سطح Associate نظیر CCNA و CCDA را معادل کارشناسی شبکه

مدارک سطح Professional نظیر CCNP،CCSP و CCDP را معادل کارشناسی ارشد شبکه

و مدارک سطح Expert نظیر CCDE و CCIE با گرایش های مختلف را معادل دکترای شبکه می دانند.

آموزش سیسکو معمولا دوره ای است که توسط موسسه ها و آموزشگاه سیسکو معتبر ارائه می گردد . پس دوره آموزشی سیسکو را در آموزشگاههای معتبر بگذرانید .

مهاجرت به هلند , شیوه های گرفتن اقامت و ویزای هلند

عنوان: روش های مهاجرت به سوئد و گرفتن اقامت سوئد

این مقاله درمورد مهاجرت به سوئد می باشد.

دانشگاه علوم کاربردی ساکسیون (Saxion University of Applied Sciences) در شرق هلند در سه پردیس در شهرهای شاخص دونتر، انسخده و آپلدورن واقع شده است. این دانشگاه دارای جمعیت دانشجویی در حدود ۲۴۰۰۰ نفر است که ۳۷۰۰ نفر آنان را دانشجویان خارجی تشکیل میدهند. دوره های بین المللی دانشگاه به زبان انگلیسی و در گرایشهای مختلف از بازرگانی تا مطالعات مهندسی ارائه میگردد. دوره های بین المللی ساکسیون در سطوح ملی و بین المللی مورد تأیید هستند و بنابراین، مدارک صادره از سوی آن در سراسر جهان معتبر هستند و شما را قادر به یافتن شغل در کشور خودتان یا در بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان قادر خواهند ساخت.

 آموزش در ساکسیون بسیار دانشجو محور است و بر روی تمرینات حرفه ای متمرکز میباشد. به عنوان یک دانشجو، شما در فرایند تحصیل خودتان بسیار مسئول هستید. البته اساتید و مربیان ما همیشه برای کمک و ارائه توصیه های لازم به شما در دسترس هستند. بیشتر مربیان ما از تجربه سالهای طولانی تدریس در سازمانهای فنی-حرفه ای برخوردارند. فضای تحصیل در ساکسیون دوستانه، چند فرهنگی و باز است.

 برنامه های بین المللی: ساکسیون دوره های انگلیسی خود را به مدت بیش از ده سال ارائه کرده است. به عنوان یک دانشگاه علوم کاربردی، ساکسیون عمدتاً مهارتهای عملی و تحقیقات کاربردی را مقدم میدارد. برنامه ها به میزان زیادی بر روی بهترین تمرینها و مهارتها برای استفاده در موقعیت های کاری متمرکز شده اند تا شما را برای ورود سریع به بازار کار و شغل مد نظر شما و نیز تحصیلات آتی آماده سازند.

 برنامه کارورزی Connect International: اگر میخواهید پس از فراغت از تحصیل در هلند بمانید، ساکسیون فرصتی عالی را در اختیار شما قرار میدهد تا تجربه کاری و مهارتهای شغلی خود را گسترش داده و شانس خود را برای پیدا کردن موقعیت مناسب در بازار کار هلند و سایر کشورهای دنیا از طریق برنامه کانکت اینترنشنال افزایش دهید. این برنامه فرصتی را برای فارغ التحصیلان ساکسیون فراهم میکند تا بلافاصله پس از اتمام دوره خود یک دوره کارورزی را در یک شرکت یا سازمان در هلند به مدت ۶ ماه تا ۱ سال بگذرانند. شرکتها و سازمانهایی که کارکرد بین المللی دارند به استخدام کارکنان دارای مهارتهای بالا که معلومات و تجربه کافی در فرهنگ ها، زبانها و کشورهای خاصی داشته باشند علاقه بیشتری نشان میدهند. این موضوع نه تنها استخدام کارمندان فنی، بلکه مشاغل مدیریتی، پشتیبانی، فروش و بازاریابی را نیز در بر میگیرد. از طریق شبکه گسترده شرکتها و سازمانهای مرتبط با ساکسیون در صنایع مختلف در سراسر هلند، فارغ التحصیلان از امکانات عالی برای پیدا کردن موقعیتهای جالب کارورزی برخوردارند.

  شرایط عمومی ورود به دانشگاه: برای ورود به دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد ما که به زبان انگلیسی تدریس میشوند نمره کل ۶٫۰ در آزمون آیلتس آکادمیک (یا یک آزمون معتبر دیگر زبان) ضرورت دارد. برای ورود به دوره های آمادگی دانشگاه، شرایط مقداری متفاوت خواهد بود.

یکی از راه های مهاجرت به هلند ادامه تحصیل در این کشور می باشد.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به آمریکا

معرفی انواع hard disk و فراگیری برگرداندن داده ها

عنوان: آشنایی با مدل های مختلف hard disk و فراگیری بازیابی information

آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای HP Printer ، امروزه یکی از نیازهایی است که افرادی که با کامپیوتر کار میکنند و با چاپگرها آشنایی دارند به آن نیاز پیدا میکنند . همچنین افرادی که در زمینه مدیریت شبکه فعالیت دارند به پرینترهایی HP در سطح سازمان نیاز دارند. میتوان برای پرسنل هایی که به پرینتر احتیاج دارند یک چاپگر اختصاص داد اما بدلیل اینکه تعداد پرینتر زیادی این نیاز را برطرف میکنند ( خصوصا در سازمانهای بزرگ) ، انجام چنین کاری چندان به صرفه نیست. در راستای بهینه سازی چاپگرها و همچنین برای صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت بهتر آنها ، میتوانیم از یک یا چند دستگاه پرینتر استفاده کنیم و با اشتراک گذاری و مدیریت متمرکز آنها ، بهترین استفاده را از آنان ببریم . انستیتو انفورماتیک پارسه در این مقاله آموزشی به آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای HP Printer ، همچنین اشتراک گذاری چاپگرها پرداخته است.

خوب ما همیشه وقتی میخواهیم یک دستگاه فیزیکی چاپگر را نام ببریم ، آن را "Printer" صدا میزنیم که این از نظر فنی چندان کار درستی نیست در ابتدا با چند اصطلاح آشنا میشویم چون در ادامه مقاله نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای اچ پی HP از این اصطلاحات استفاده میکنیم :

• Print job - هر گونه اسناد و فایلی که برای چاپ ارسال میشود در Print job ذخیره میگردد که در ادامه پنجره ی آن را مشاهده میکنیم.

• Print device - به دستگاه فیزیک پرینتر یا همان چاپگر گفته میشود ،فرقی نمیکند پرینتر شخصی باشد ، و یا چاپگرهای کوچک و بزرگ در شبکه های مختلف.

• Print Queue - به صفی گفته میشود از فایلها یا سندها که برای پرینت در نظر گرفته میشوند.

• Print Port - به پورت یا همان درگاهی که چاپگر را به کامپیوتر متصل میکنند گفته میشود.

• Spool - زمانی که شما دستور چاپ یک سند را میدهید تک تک صفحات آن وارد حافظه موقت میشود و سپس چاپ میگردد که به آن Spool کردن نیز گفته میشود.

• Print driver - به زبان برقراری ارتباط سخت افزار با نرم افزاری که از روی CD و یا DVD درایور تهیه شده از طرف شرکت سازنده پرینتر نصبش میکنید گفته میشود.

 آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای HP 

برای نصب Printer در Run تایپ میکنیم control printers و بعد در پنجره باز شده راست کلیک کرده و Add printer را میزنیم به شکل زیر دقت کنید همونطور که در شکل مشاهده میکنید :

Add a local printer : برای نصب پرینتر (یک Device Printer)  که بر روی کامپیوتر خودتون نصب شده بکار میره. 

Add a network, wireless or Bluetooth printer : برای نصب Device Printer هایی که در شبکه وجود دارند و یا بصورت بلوتوث و با بیسیم هستند بکار میرود 

در اینجا ما چاپگر را به کامپیوتر خود متصل کردیم پس مورد اول یعنی Add a local printer را انتخاب میکنید 

همانگونه که در شکل زیر مشاهده میکنید در مرحله بعد میتوانید دو انتخاب را بکنید ،

• Use an existing port : در آن میتوانید مشخص می کنید که پرینتر شما توسط چه پورتی متصل شده

• Create a new port : در آن یک پورت جدید تعریف کرده و چاپگر خود را توسط آن پورت معرفی میکنید

در اکثر پرینترهای در حال استفاده پورت USB استفاده میشود و یه جورایی عملا از هیچ کدوم از این دو مورد استفاده نمیشود پس همان مورد اول را نگه داشته و Next میکنیم . 

در پنجره بعدی لیستی از درایورهایی که از طرف ویندوز تا زمان انتشار آن تایید شده نشان داده میشود ، در سمت چپ برند پرینتر و در سمت راست مدل آن را مشخص میکنید. اگر ساخت پرینتر شما بعد از انتشار ورژن ویندوزتان باشد میتوانید دکمه Windows Update را بزنید و اگر CD یا DVD پرینتر را تهیه کرده اید میتوانید با زدن دکمه Have Disk… آن را به لیست اضافه و در نهایت معرفی کنید، در اینجا ما به عنوان مثال پرینتر HP و از نوع HP Color LaserJet CP4005 PCL6 انتخاب کرده ایم 

را زده و در مرحله بعد هم یک نام برای Printer تعریف شده انتخاب میکنیم و باز هم Next میکنیم تا نصب پرینتر انجام شود. 

در مرحله بعد ، در صورت تمایل میتوانیم پرینتر مد نظر را به اشتراک بگذاریم، در حال حاضر چون از مبحث آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای اچ پی  دور میشویم مورد اول را انتخاب کرده و Next میکنیم.

و در پایان میتوانیم برای تست چاپگر نصب شده دکمه Print a test page را بزنیم تا یک صفحه برای چاپ کردن ارسال شود و در پایان Finish را میزنیم

آموزش نحوه نصب و راه اندازی پرینترهای اچ پی 

    

 

مواردی اساسی که باید پس از مهاجرت به استرالیا بدانید

عنوان: نکاتی برای کسب اقامت دائم دانشجویان دارای ویزای تحصیلی استرالیا

این مقاله نکاتی اساسی و مهم درمورد کار در استرالیا بیان می کند.

باید ها و نباید ها پس از مهاجرت به استرالیا

خدمات ایفا میگریت منحصر به خدمات اخذ ویزا نمی شود، بلکه همیار و همراه شما پس از اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا نیز می باشد.

اطلاعات زیر می تواند به طور مختصر شما را  با انواع خدمات و کسب تجربه های لازم جهت زندگی در استرالیا آشنا سازد:

اجاره مسکن پس از "مهاجرت به استرالیا": برای اجاره مسکن در ابتدای مهاجرت، به دلیل نداشتن سابقه زندگی در استرالیا، پیشنهاد پرداخت 3 تا 6 ماه اجاره در ابتدا، به آژانس های املاک در استرالیا، کمک به سزایی در سرعت بخشیدن به تهیه مسکن می نماید.

-   یافتن کار پس از "مهاجرت به استرالیا" : برای یافتن کار پس از "مهاجرت به استرالیا"، به دلیل نداشتن سابقه کار محلی در استرالیا، شروع کار در رشته های غیرمرتبط هم می تواند هزینه های اولیه زندگی تان را پوشش دهد و هم فرصت بیشتری برای پیدا کردن کار مرتبط با رشته تحصیلی تان به شما می دهد.

تهیه چند نمونه رزومه کاری در رشته های مختلف نیز، شانس شما را برای پیدا کردن کار مورد نظرتان افزایش می دهد.

تهیه اتومبیل پس از "مهاجرت به استرالیا" : برای خرید و فروش اتومبیل پس از "مهاجرت به استرالیا" می توانید از وب سایت carsales.com استفاده نمایید.

 

-    یافتن بهترین برند اتومبیل پس از "مهاجرت به استرالیا" : بهترین برند اتومبیل برای مهاجران به استرالیا، هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت و هم هزینه تعمیرات کمتر، تویوتا می باشد.

-    خرید مواد غذایی پس از "مهاجرت به استرالیا": برای تهیه مواد غذایی بسته بندی شده با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه های زیر مراجعه نمایید. فروشگاه ها به ترتیب کاهش قیمت عبارتند از :

Woolworth >Colse > Aldi > …

-          خرید پوشاک پس از "مهاجرت به استرالیا": فروشگاه های زیر به ترتیب کاهش قیمت، ارائه دهنده کلیه پوشاک مورد نیاز شما هستند:

David Jones > Myer > Target > Big W > K mart

-          خرید وسایل الکترونیکی پس از "مهاجرت به استرالیا" : برای خرید وسایل برقی و الکتریکی از جمله کامپیوتر و ... می توانید  به فروشگاه های JB HI-FI  و Big W مراجعه نمایید.

-          خرید تره بار پس از "مهاجرت به استرالیا" :برای خرید تره بار ارزان قیمت توصیه می کنیم در روزهای شنبه به Sydney Market  مراجعه نمایید.

-          خرید ابزارآلات دسته دوم پس از "مهاجرت به استرالیا": برای خرید ابزارآلات دست دوم می توانید روزهای یکشنبه به Sydney Market  مراجعه نمایید.

-          افتتاح حساب بانکی پس از "مهاجرت به استرالیا": قبل از بازگشایی هرگونه حساب بانکی در استرالیا ، بررسی نمایید کدام بانک و کدام نوع حساب بانکی، کمترین هزینه ماهیانه را دارد.

-          تهیه موبایل و خط تلفن و اینترنت پس از "مهاجرت به استرالیا": شرکت های مخابراتی، قراردادها و قیمت های گوناگونی دارند. قبل از بستن قرارداد، بازه زمانی مورد نیازتان را انتخاب نمایید و در صورتی که قبل از پایان اعتبار قرارداد تمایل به کنسل کردن داشتید، می بایست خسارت ماه های باقی مانده را نیز پرداخت نمایید.

-          پیدا کردن مسکن پس از "مهاجرت به استرالیا": برای یافتن یک خانه مناسب تنها به سایت های اینترنتی بسنده نکنید بلکه به صورت کاملا سنتی به آزانس های املاک مراجعه نموده و لیست خانه های آماده اجاره را که به صورت رایگان جلو درب ورودی قرار دارد را ملاحظه نمایید.

-          مهمترین کارها پس از "مهاجرت به استرالیا": اولین و مهمترین کارهایی که هر مهاجر در بدو ورود به استرالیا می بایست انجام دهد عبارتست از:

1-      افتتاح حساب بانکی

2-      اخذ مدیکر

3-      تهیه موبایل

-          یافتن آدرس پس از "گرفتن اقامت استرالیا": اگر آدرسی را بلد نیستید و در یافتن آن مشکل دارید، می توانید به جای استفاده از تاکسی با هزینه گزاف، از نرم افزارهای قابل نصب در موبایل نظیر GPRS و Google Map و ... استفاده نمایید.

-          استفاده از مترجم پس از "مهاجرت به استرالیا": هر زمان که احساس نیاز به مترجم در مکان های اداری نمودید، میتوانید با اطلاع به مسئول مربوطه از این امکان بهره مند شوید.

-          آشنایی با قوانین پس از "مهاجرت به استرالیا": برای افزایش سطح اطلاعات عمومی تان پس از "مهاجرت به استرالیا" از افراد با سابقه سوال ننمایید زیرا معمولا اطلاعات این افراد به روز نبوده و دچار مشکل خواهید شد. بهتر است از مسئولین مطمئن و سایت های اطلاع رسانی نظیر گوگل استفاده نمایید.

-          مکان مناسب اجاره مسکن پس از "مهاجرت به استرالیا": بهترین مکان ها برای اجاره منزل در استرالیا، مکان هایی است که در نزدیکی ایستگاه های قطار و مراکز خرید باشند.

-          خرید برندهای ایرانی پس از "مهاجرت به استرالیا": اگر برای تهیه مایحتاج زندگی به دنبال برندهای ایرانی هستید به منطقه Auburn مراجعه نمایید.

-          امکانات منطقه Auburn در Sydney پس از "مهاجرت به استرالیا": این محله ایرانی نشین از امکاناتی نظیر رستوران های ایرانی، سوپرمارکت های ایرانی، سالن های زیبایی ترک و ... بهره مند می باشد.

-          بزرگترین منطقه ایرانی نشین در سیدنی استرالیا پس از "مهاجرت به استرالیا": ایرانی نشین ترین محله در شهر سیدنی منطقه Hornsby می باشد.

 

همچنین این مقاله به شرایط زندگی در شهرهای استرالیا  اشاره میکند.