وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

اقامت در انگلستان از طریق سرمایه گذاری

عنوان: مهاجرت به آمریکا از طریق گرین کارت، شرایط و مراحل آن

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

انگلستان (به انگلیسی: England) نام نیمهٔ جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. این منطقه از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز هم‌مرز است و مهم‌ترین و عمده‌ترین جزء تشکیل‌دهندهٔ کشور بریتانیا است. مرزهای آبی این کشور در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال هستند، و در جنوب نیز کانال مانش آن را از اروپای قاره‌ای و کشور فرانسه جدا می‌کند.

انگلستان دارای بیش از یکصد جزیره کوچک و بزرگ است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره وایت و جزیره من اشاره کرد. شهر لندن پایتخت انگلستان و در عین حال پایتخت پادشاهی بریتانیا است. پرآب‌ترین رود انگستان، رود تیمز است که از میان شهر لندن می‌گذرد و به دریای شمال می‌ریزد.

 مساحت این کشور ۱۳۰٬۳۹۵ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۵۱٬۴۴۶٬۰۰۰ نفر است.
تقسیمات کشوری انگلستان شامل چهار سطح مختلف است که از طریق نهادهای اداری مختلف ایجاد شده برای اهداف دولت های محلی اداره می شوند. بالاترین لایه از دولت های محلی در انگلستان نه منطقه بودند: شمال شرق، شمال غرب، یورکشایر و هامبر، میدلند شرقی ، میدلند غربی، شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و لندن. این مناطق در سال ۱۹۹۴ به عنوان ادارات دولتی تشکیل شدند و دولت بریتانیا از طریق آنها به ارائه طیف گسترده ای از سیاست ها و برنامه منطقه ای دست زد، اما اعضای این نهاد ها به جز لندن در هیچ یک از مناطق از طریق آرای عمومی انتخاب نمی شدند. در سال ۲۰۱۱ این ادارات دولتی منطقه ای ملغی شدند. امروزه مرزهای بین همان مناطق تعیین کننده حوزه های رای گیری یرای انتخاب اعضای پارلمان اروپا است.

پس از آنکه تفویض اختیارات در سایر نقاط بریتانیا آغاز شد بنا بر آن بود که برگزاری رفراندوم هایی منطقه ای در انگلستان برای انتخاب مجامع محلی حقوق بیشتری را به این مناطق تفویض کند تا اعطای اختیارات در سایر نقاط بریتانیا عادلانه باشد. این رفراندوم در لندن در سال ۱۹۹۸ پذیرفته شد و دو سال بعد شورای شهر لندن تشکیل شد. با این حال، زمانی که در سال ۲۰۰۴ رفراندوم شمال انگلستان در منطقه شمال شرق رد شد، روند همه پرسی متوقف گردید. مجامع منطقه ای در خارج از لندن در سال ۲۰۱۰ لغو شدند و مسئولیت های خود را به سازمان های توسعه منطقه ای مربوطه و یک نظام جدید مقامات محلی منتقل کردند.

در لایه بعد از تقسیمات منطقه ای، انگلستان به ۴۸ شهرستان تشریفاتی تقسیم شده است. این شهرستان ها که به تدریج و از قرون وسطی به این سو شکل گرفته اند در درجه اول به عنوان یک مرجع جغرافیایی استفاده می شوند. البته سابقه تشکیل بعضی از این شهرستان ها کمتر است و به سال ۱۹۷۴ میلادی هم می رسد. هر یک از آنها یک لرد نایب‌السلطنه و یک کلانتر عالی دارد. این دو مقام به مثابه نمایندگان محلی نهاد سلطنت بریتانیا هستند. در خارج از لندن بزرگ و مجمع‌الجزایر سیلی، انگلستان همچنین به ۸۳ ناحیه شهری و غیر شهری تقسیم شده است که این تقسیم بندی برای اهداف دولت های محلی استفاده می شود. هر یک از آنها ممکن است از داخل یک منطقه جغرافیایی باشد و یا بین چند منطقه تقسیم شده باشد.

کشور انگلستان از ۹ ناحیه، ۴۸ استان و ۳۲۶ شهرستان تشکیل شده‌است.
سیاست

نظام سیاسی در انگلستان به عنوان بخشی از پادشاهی متحده بریتانیا، سلطنت مشروطه و نظام پارلمانی است. از سال ۱۷۰۷ به بعد یعنی زمانی که لایحه اتحاد ۱۷۰۷ موجب اجرایی شدن مفاد پیمان اتحادیه شد و انگلستان و اسکاتلند را به شکل پادشاهی بریتانیای کبیر با یکدیگر متحد کرد چیزی به نام دولت انگلستان وجود نداشته است. قبل از این اتحاد، انگلستان توسط پادشاه آن و پارلمان انگلستان اداره می شد. امروزه انگلستان به طور مستقیم توسط پارلمان بریتانیا اداره می شود، اگر چه دیگر کشورهای اتحادیه بریتانیا دولت خود را دارند. در مجلس عوام که مجلس سفلای پارلمان بریتانیا مستقر در کاخ وستمینستر است ۵۳۲ عضو از مجموع ۶۵۰ عضو پارلمان متعلق به حوزه های انتخابیه انگلستان هستند.

در انتخابات عمومی سال ۲۰۱۵ بریتانیا، حزب محافظه کار اکثریت مطلق را در میان ۶۵۰ کرسی مورد رقابت کسب کرد و موفق شد ۱۰ کرسی بیش از مجموع همه احزاب دیگر به دست آورد (سخنگوی مجلس به عنوان عضو محافظه کار شمرده نمی شود). حزب محافظه کار، به ریاست نخست وزیر دیوید کامرون، ۹۸ کرسی بیشتر از حزب کارگر کسب کرد و که رهبر حزب کارگر اد میلیبند متعاقبا از ریاست حزب استعفا داد. حزب ملی اسکاتلند (اسکاتلند تنها) ۵۶ کرسی از ۵۹ کرسی اسکاتلند در مجلس را به دست آورد و جایگزین حزب لیبرال دموکرات به عنوان سومین حزب بزرگ در مجلس عوام شد.

انگلستان به عنوان بخشی از پادشاهی متحده عضو اتحادیه اروپا است. در انگلستان انتخابات منطقه ای برای فرستادن اعضای پارلمان اروپا برگزار می شود. در انتخابات سال ۲۰۰۹ پارلمان اروپا مناطق انگلستان شاهد انتخاب نمایندگان پارلمان اروپا به این ترتیب بود: ۲۳ محافظه کار، ده نفر از حزب کارگر، نه نفر از حزب استقلال بریتانیا (UKIP)، نه لیبرال دموکرات، دو نفر از حزب سبزها و دو نفر از حزب ملی بریتانیا (BNP).

از زمان انتقال قدرت، که در آن دیگر کشورهای بریتانیا یعنی اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی هر کدام پارلمان و یا مجمع خود را برای تصمیم گیری در مورد مسائل محلی دارند، بحث در مورد چگونگی موازنه این امر برای انگلستان وجود داشته است . در ابتدا قرار بود که مناطق مختلف انگلستان نیز دارای اختیارات مشابهی شوند، اما پس از رد این پیشنهاد توسط شمال شرق در یک همه پرسی، این برنامه منتفی شد.

یکی از مسائل عمده مساله لوتیان غرب است، به این معنی که نمایندگان اسکاتلند و ولز می‌توانند درباره قوانینی که صرفا انگلستان را تحت تاثیر قرار می دهد رای دهند، در حالی که نمایندگان انگلیسی مجلس چنین حقی درباره امور آن کشورها ندارند. این مساله پس از آنکه انگلستان تنها کشوری در بریتانیا شد که درمان و داروی رایگان برای بیماران سرطانی و مراقبت در منزل برای افراد مسن ندارد و همچنین شهریه های دانشگاه در آن بالاتر است، منجر به افزایش مداوم ناسیونالیسم انگلیسی شده است. برخی پیشنهاد کرده‌اند یک پارلمان تفویضی انگلیسی ایجاد شود ولی سایرین معتقد به روش ساده‌تر محدود کردن رای گیری صرف از نمایندگان انگلیسی درباره امور صرفا مربوط به انگلستان می باشند.

اقلیت بزرگی از ساکنان بریتانیا بخصوص شهر لنـدن پایتخت انگلستان را مهاجران مختلف از ایـران و سراسر جهان با تمدن، فرهنگ، هنر، دین و آداب و رسوم خاص خود و سیصد زبان مختلف تشکیل میدهند. لنـدن پایتخت انگلستان مهمترین و بزرگترین شهر بریتانیا با جمعیتی بیش از 9 میلیون نفر یکی از مراکز عمده توریستی، تجاری، اقتصادی و فرهنگ و هنر در اروپا و جهان معاصر است.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

از بین بردن جوش صورت با آرایش

عنوان: بهترین راههای درمان ریزش مو

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

از بین بردن جوش صورت با آرایش از مهم ترین کارهایی است که با رعایت نکات آرایشی مربوط به محو کردن جوش های صورت میتوان به آن دست یافت. پوشاندن یک جوش قرمز و ملتهب کار چندان آسانی نیست به خصوص زمان‌هایی که مسئله پوشاندن یک جوش بزرگ باشد زیرا به این راحتی‌ها شما را رها نمی‌کند و مثل یک کوه بزرگ قرمز رنگ روی صورت خودنمایی می‌کند اما بالاخره کار نشد ندارد. اگر کمی حوصله به خرج دهید شاید بتوانید با تکنیک‌های آرایشگران حرفه‌ای، این کوه زشت را برای چندین ساعت تا چند روز پنهان کنید. اصلاح کننده های صورت (کورکتر) با پوشاننده ها (کانسیلر) فرق دارند ، آنها معمولا رنگهای مختلفی مانند سبز، بنفش و نارنجی دارند. اصلاح کننده ها به منظور تصحیح کردن برخی از موارد نظیر عیوب دورچشم، قرمزی ، تورم به کار می روند. از آنها باید قبل از زدن کرم پودر استفاده کنید تا کرم پودر کمک کند آن رنگ ها را بپوشانید.

برای پوشاندن جوش ها:  نارنجی و زرد برای دور چشم • سبز برای قرمزی پوست • بنفش برای خنثی کردن حالت تورم صورت چطور با آرایش آکنه را بپوشانیم شما می توانید از پوشاننده (کانسیلر) قبل و بعد کرم پودر ، هر کدام که برای شما مناسب تر بود استفاده کنید. توجه داشته باشید که کانسیلر را با ضربات آرام بزنید تا باعث پاک شدن سطح روی لک نشود ، در غیر این صورت آن را مشخص تر نیز می کند.

با استفاده از یک مرطوب‌ کننده بدون چربی روی آن منطقه را بپوشانید تا اگر اطراف جوش پوسته پوسته‌ای به وجود آمده است کاملا هموار شود. همچنین این مرطوب‌کننده کاری می‌کند که کانسیلر و پودرهایی که برای پوشاندن استفاده می‌کنید بهتر روی پوست بخوابند.

_حالا نوبت کانسیلر است؛ بعضی برندها کانسیلرهای مخصوص پوشاندن جوش دارند که مسلما بهتر می‌توانند پوشش مناسبی ایجاد کنند؛ اما اگر چنین کانسیلری نداشتید یا به راحتی پیدا نکردید باید بدانید که کانسیلر مناسب برای این کار باید کمی پایه زرد داشته ‌باشد. حواستان باشد کانسیلرهای زیر چشم که حالت کرمی‌شکل دارند و از رنگ پوست کمی روشن‌تر هستند اصلا مناسب این کار نیستند چرا که قرمزی‌های پوست را فقط روشن‌تر کرده و کاری می‌کنند که بیشتر جلوه کنند. برای پوشاندن جوش‌ها، جای زخم‌ها و تتو باید سراغ کانسیلرهایی بروید که تن زردرنگ دارند و تقریبا همرنگ پوست صورت هستند.

_ توصیه می‌کنیم با انگشت حلقه کانسیلر را روی موضع مورد نظر بمالید چرا‌ که با این انگشت بهتر می‌توان کارهای ظریف را انجام داد.

_ حالا باید کرم‌ پودر همیشگی‌تان را روی تمام صورت بمالید تا پوست رنگی یکنواخت پیدا کند. حواستان باشد هنگامی که روی جوش را با کرم‌پودر می‌پوشانید از حرکات ضربه‌ای استفاده کنید و به هیچ وجه کرم را روی آن نمالید چرا که کانسیلر زیرین هم پخش شده و دوباره قرمزی جوش هویدا می‌شود.

_حالا نوبت زدن پودر است تا هم رنگ صورت مات و یکنواخت و هم دوام کانسیلر روی جوش بیشتر شود. پودر مانع از این می‌شود که به این راحتی‌ها کانسیلر از بین برود.

شما باید کانسیلری انتخاب کنید که پایه رنگی گرم داشته‌ باشد، حواستان باشد که کانسیلر نباید روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد چون در این صورت سفیدی بیش از اندازه زیر چشم‌ها بیشتر جلب توجه خواهد کرد و چهره حالت طبیعی خود را از دست می‌دهد.

معمولا کانسیلرهای جامد ( استیک ) بیشتر می‌توانند این هدف را برآورده کنند و باید بدانید که کانسیلرهایی که باید با اسفنج مالیده شوند کمترین پوشانندگی را دارند.



دراین مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است.

ست کردن بسیار زیبای مبلمان و فرش

عنوان: طراحی مدرن و بسیار زیبای آشپزخانه

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد

ست کردن مبلمان و فرش در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت زیادی در زیباتر جلوه دادن فضای داخلی منزل دارد و ست کردن بسیار زیبای مبلمان و فرش شامل برخی قوانین است. قوانین، قوانین و باز هم قوانین؛ تمام لذت کارهایی که باید شاد، الهام‌بخش و حتی بدون ‌برنامه باشند را از ما می‌گیرند. پس از کجا باید بدانیم که از کدام قانون پیروی کنیم و از کدام پیروی نکنیم؟ در این مطلب ما می‌خواهیم دستورالعمل‌هایی را در مورد ست کردن رنگ ها پرده و فرش و مبلمان در دکوراسیون داخلی با شما در میان بگذاریم و به شما بگوییم بهتر است به کدام‌ یک عمل کنید یا اصلا از قانون‌های من درآوردی خودتان پیروی کنید.
اگر برای دکوراسیون منزل مبلمانی با رنگ‌های روشن را در نظر گرفته‌اید، بهتر است برای روح بخشیدن به دکوراسیون داخلی اتاق‌تان از رنگ‌های شاد برای پرده یا فرش استفاده کنید. اما دقت داشته باشید فقط یکی از این دو عنصر را با رنگ‌های متضاد و خیلی چشمگیر انتخاب کنید.


اگر می‌خواهید فضای صمیمانه‌تری را تجربه کنید از پرده‌های طرح دار در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید. می‌توانید پرده‌های‌تان را از پارچه‌های طرحدار و مختلف انتخاب کنید ولی رنگ‌ها اگر از خود مبلمان‌ الهام گرفته شوند، بهتر است. با این کار رنگ ها راحت تر ست می شوند.

برای این که فضای اتاق تان را از کسالت و بی روح بودن خارج کنید، بهترین گزینه استفاده از فرش های پر نقش ایرانی با رنگ های بسیار شاد است. فضاهایی را که اغلب دکوراسیون کرم و قهوه ای دارند را با فرش های ایرانی زیباتر می کنند و برای این که فضا جذاب تر باشد می توانید از کوسن هایی زیبا با نقش مایه های همان فرش ها استفاده کنید. فرش ایرانی پر نقش و نگار و پر از رنگ است سعی کنید در کنار آن از پارچه های ساده تر استفاده کنید تا فضا سنگین و شلوغ نشود. عکس بالا که به طرز هوشمندانه ای از فرش ایرانی در فضای مدرن استفاده کرده است، اتاق نشیمن ساختمان عارف طراحی استودیو معماری بوژگان است.

بعد از پرده‌ها، فرش‌ها خیلی بر دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیرگذارند. هرقدر انتخاب رنگ خوبی برای پرده‌ها و مبلمان داشته باشید، این زیبایی فقط با انتخاب یک فرش مناسب تکمیل خواهد شد. برای فرش‌ها می‌توانید از رنگ‌های پارچه و کوسن‌های مبل‌تان الهام بگیرید. از فرش‌های روشن نترسید؛ درست است که در نظر اول تمیز کردن‌شان کاری دشوار به نظر می‌رسد اما نمی‌توان از جلوه و زیبایی که به فضای داخلی و دکوراسیون منزل‌تان می‌بخشند به سادگی گذشت؛ در ضمن وقتی فرش‌های‌تان روشن باشند به‌راحتی با دیگر رنگ‌ها ست و هماهنگ می‌شوند.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد

رژگونه و آرایش عروس زیبا

عنوان: تکنیک های انتخاب زیباترین لباس عروس


این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

آینه و شمعدان هرکدام مظهر و نمادهایی هستند که وجود آنها در مراسم عروسی و عقد از اهمیت زیادی برای عروس و داماد برخوردار است. امروزه شمعی که در سفره عقد می‌گذارند را گاهی بعد از خواندن خطبه عقد و دریافت هدایای مهمانان خاموش می‌کنند که این کار توسط عروس و داماد با کفش عروس و یا با گلبرگی انجام می‌شود. این رسم احتمالاً در آیین زرتشتی نبوده چون زرتشتیان چنین کاری را بی احترامی به آتش می‌دانند.

در همه سفره‌های عقد ایرانی آیینه و شمعدان وجود دارد، آیینه مظهر روشنایی است و شمعدانهایی که در دو طرف آیینه قرار می‌گیرند نماد سربازهایی هستند که از زندگی عروس و داماد نگهبانی می‌کنند.آینه بخت و دو شمعدان در دو سوی آینه به نشانه روشنایی و آتش، دو عنصر بسیار مهم در فرهنگ ایرانی و زرتشتی هستند.


لازم نیست حتما آینه و شمعدان نقره، استیل و برنز بخرید. با کمی ‌سلیقه، می‌شود آینه و شمدان‌هایی پیدا کرد که چوبی یا شیشه‌‌ای باشند و با سلیقه بودن‌تان را مهر تایید بزنند؛ درضمن پول کمتری برای خریدن این جور آینه و شمعدان‌ها صرف خواهد شد

هنگامی که عروس به اتاق وارد می‌شود، با پرده‌ای صورت خود را پوشانده‌است. وقتی که در کنار داماد می‌نشیند، این پرده را از صورت خود بر می‌دارد و نخستین چیزی که داماد در آینه می‌بیند، باید بازتاب چهره همسر آینده‌اش باشد.

امروزه هنوز بسیاری از سنت‌های دیرین عروسی ایرانی همچنان پابرجا مانده‌است و هرچند که تشریفاتی باشند، اما همواره انجام می‌شوند. عروسی تقریبا مشابه با گذشته آن است و همه عروس‌ها اگر دیگر اقلام را نداشته باشند، بدون شک آینه و شمعدان را خواهند داشت. آینه‌ها همواره در اندازه کامل و جفت شمعدان‌ها در دو سوی آینه با شمع‌های روشن، برای هر یک از عروس و داماد، قرار داده می‌شوند.

لاله‌های زیبا

لازم نیست حتما آینه و شمعدان نقره، استیل و برنز بخرید. با کمی ‌سلیقه، می‌شود آینه و شمدان‌هایی پیدا کرد که چوبی یا شیشه‌‌ای باشند و با سلیقه بودن‌تان را مهر تایید بزنند؛ درضمن پول کمتری برای خریدن این جور آینه و شمعدان‌ها صرف خواهد شد. ابتکار دیگر این است که به جای شمعدان از لاله‌های زیبا که قدمتی طولانی در خانه‌های ما دارند استفاده کنید. به این ترتیب لاله‌ها می‌توانند روی میز ناهارخوری شما جلوه‌ای زیبا داشته باشند.
آینه‌دار کسی است که آینه در پیش دارد تا عروس و جز او، خویشتن را در آن ببینند.


طریقه ی نصب آینه های دیواری

اگر دوست داشته باشید که آینه تان را روی دیواری نصب کنید باید هنگام خرید از فروشنده راهنمایی بخواهید. زیرا تمامی آینه ها با اهرمی که پشت آن ها تعبیه شده است ایستایی دارند و اگر بخواهید آنها را همان طور به دیوار آ ویزون کنید آینه کج می ایستد و احتمال افتادن آن زیاد است. به همین دلیل فروشنده در صورت امکان اهرم را از آینه جدا می کند تا بتوانید آن را روی دیوار نصب کنید.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.