وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

روند تور به ارمنستانو اخذ اقامت کیش

عنوان : موارد گردشگری در شهر های گوناگون در سوئد

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

استان ها

کشور ترکیه ۸۱ استان دارد. مراکز همه استان‌ها به جز سه استان با خود استان همنام هستند. سه استان نامبرده عبارت‌اند از: ختای (مرکز: آنتاکیا)، کوجاالی (مرکز: ایزمیت)، سقاریه (مرکز: آداپازاری). هرکدام از استان‌های ترکیه به چندین بخش تقسیم شده است. پایتخت ترکیه شهر آنکارا میباشد و از شهرهای مهم آن میتوان از استانبول ، ازمیر ، آدانا ، بورسا، ارزروم، قونیه، آنتالیا ، اورفا ، وان و… نام برد.

سواحل ودریاچه ها

ترکیه از سه طرف توسط دریای سیاه در شمال ، دریای مدیترانه درجنوب ، دریای ازه در غرب احاطه شده است. در شمال غربی دریای داخلی مهمی بنام دریای مرمره وجود دارد که این دریا از سمت شمال به وسیله تنگه بسفر به دریای سیاه واز طریق تنگه داردانل به دریای اژه متصل می گردد. این دو تنگه دریای سیاه را به دریای آزاد متصل می نمایند. دریای مرمره منطقه ای در حدود ۱۱۳۵۰ کیلومتر را در بر می گیرد.

 

در دریاهای مرمره و ازه جزایر متعددی وجود دارند که متعلق به ترکیه میباشند . بعضی از آنها عبارتند از : جزایر مرمره در دریای مرمره و ایمیرس در در دریای اژه و … در ترکیه در حدود ۶۵ دریاچه کوچک و بزرگ جمعا با ۹۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت وجود دارد ، از جمله دریاچه وان ( با مساحت ۳۷۱۳ کیلومتر) در شرق ، دریاچه نمک ( با مساحت ۱۶۲۰ کیلومتر) در آناطولی مرکزی و دریاچه توز (با مساحت ۱۵۰۰ کیلومتر) در قونیه و ….

شهرهای ترکیه

شهر تاریخی و تفریحی استانبول Istanbul

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.این کلان شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا برای سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است.

شهر مدرن و درمانی آنکارا

آنکارا Ankara

شهر آنکارا پايتخت جمهوري تركيه است و در مرکز آناتولی بر لبه شرقی فلات بزرگ و مرتفع آناتولی در ارتفاع ۸۵۰ متری قرار گرفته است. این استان، استپی حاصلخیز غالبا از گندم است، با نواحی جنگلی در شمال شرق. این شهر از شمال با استانهای چانکیری و بلو، از غرب با اسکی شهیر، و از شرق با استان کرشهیر هم مرز است.

شهر ساحلی آنتالیا

آنتالیا Antalya

آنتالیا از کوههای توروس با پوشش گیاهی از درختان کاج بسمت پایین جایی که دریای زلال و جوشان مديترانه قرار گرفته امتداد می یابد و به خط ساحلی نا منظم خلیج دور دست منتهی میگردد.

این شهر مرکز صنعت گردشگری ترکیه است و ۳۰ درصد از کل گردشگران خارجی ترکیه به این شهر وارد می‌شوند. این استان دارای ۶۵۷ کیلومتر ساحل است که پلاژها، بندرها و شهرهای باستانی زیادی در کنار آن قرار دارد از جمله محل باستانی زانتوس که در فهرست میراث جهانی قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این شهر در منطقه دریای مدیترانه واقع شده است.

سایر شهر های مهم ترکیه

ازمیر Izmir

کرانه های دریای اژه در ترکیه از جمله زیباترین چشم اندازهای این کشور می باشند. خط ساحلی باشکوهی که آب شفاف دریای اژه به آن برخورد می کند، مملو است از کرانه های قدیمی که توسط باغهای زیتون، پرتگاههای سنگی و جنگلهای کاج احاطه شده اند.

اگر شما اسکله های ماهیگیری زیبا، روستاهای تفریحی پرطرفدار و یا بقایای تمدنهای باستانی را که گواهی بر ۵۰۰۰ سال تاریخ، فرهنگ و اسطوره می باشند ترجیح دهید، این منطقه تعطیلاتی برای همه، از دوستداران طبیعت و خورشید گرفته تا عکاسان، مشتاقان ورزش، قایقرانان و باستانشنان.

بدروم Bodrum

بودروم را سرزمين آبي هاي ابدي مي دانند و گفته است كه به جاي آنكه در مكاني غرق در نور بخوابيد، در اينجا غرق در نور زندگي كنيد. در طول تاريخ، بودروم هميشه صحنه مبارزه براي حاكميت بر اين ديار بوده است. اين شهر بروي يك شبه جزيره بوجود آمده از ادغام بنا در شرق و غرب با قلعه بلند ، خانه هاي سفيد رنگ رديف شده در كناره هاي دو بندر ، گنبدها و كوچه هاي تنگ منتهي به دريا با كشتي هاي تفريحي كه شهرت جهاني يافته اند و نيز با كارخانه هاي كشتي سازي خود يك سرزمين مشهور شده است.

کمر Kemer

اين شهر در فاصله ۴۲ كيلومتري شهر آنتاليا قرار دارد. در طول اين مسير ۴۲ كيلومتري چشم اندازهاي بسيار زيبا وجود دارد. در شهر كمر اقامتگاهي احاطه شده با مناظر بديع و زيبا طراحي گرديده كه محيطي ايده آل را براي گذراندن تعطيلات گردشگران بوجودآورده است. تفريحگاه مجهز و ساحلي كمر به افراد علاقمند به ورزش هاي آبي از جمله قايقراني و دريانوردي اين امكان را ميدهد تا به خليج ها و سواحل بكر موجود در منطقه جنوبي شهر رفته و از مناظر ديدني آن لذت ببرند. در قسمت شمالي اين تفريحگاه پله كانهائي تعبيه گرديده است.

کوش آداسی Kusadasi

کوش آداسی یا جزیره پرنده در ۷۱ کیلومتری شهر ستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع گردیده است. این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر ،افس ،مریم آنا، ملیت ،دیدیم پاموک ، کاله ، مارماریس و بودروم قرار دارد. بندر گوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مسافرت می کنند از جذابیت خاصی برخوردار است.

در کوش آداسی ۲ اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی وجود دارد.

مارماریس Marmaris

مارماریس منطقه‌ای است در مجاورت دریای مدیترانه و اژه که با کوهستان‌های جادویی محصور شده است. این شهر در جنوب غربی ترکیه بوده و از شمال به خليج گکوا از جنوب با دریای مدیترانه از شرق با شبه جزیره داتچا و از غرب با دریاچه کوی جییز ارتباط دارد. قدمت این شهر به شش قرن قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد و در زمره شهرهایی است که بیشترین بازدیدکنندگان ترکیه را به خود جذب می‌کنند.

قونیه Konya

قونیه مرکز استان قونیه در کشور ترکیه است. آرامگاه مولوی، شاعر فارسی زبان، در شهر قونیه است.

نام قونیه در منابع کهن به صورت ایکونیون (Iconıon)، کونیوم (Conıum)و استانکونا (Stancona) آمدهاست. ایکونیون ازکلمه ایکون (Icon) به معنی شمایل گرفته شده است. در اساطیر یونان آمده که بر این شهر اژدهایی چیره شده بود و گه گاه به شهر حمله میکرد و گروهی از زنان و دختران را می بلعید. پرسیوس (Perseus) پسر ژوپیتر این اژدها را کشت و مردم شهر را از بلای او رها کرد. مردم شهر به پاس این رشادت، تصویر پرسیوس را به یکی از دروازه های شهر آویختند. شهر را به مناسبت آن به زبان یونانی ایکونیون (شمایل) میگفتند. این وجه تسمیه وقتی که در حفاری از این شهر سکه هایی به دست آمد که بر روی آنها تصاویری از پرسیوس و اژدها دیده میشود، تایید شد.

در دوره رومیان این شهر ایکونیوم خوانده شد. این کلمه در دوره سلجوقیان به اختصار قونیه خوانده شد. نام شهر در منابع فارسی و عربی به شکل قونیه و در ماخذ غربی به صورتConıa، Konıeh و یا Konıa در ترکی امروز به شکل Konya به کار میرود.

جمعیت کشور ترکیه

جمعیّت: مطابق با آمار ژوئیه ۲۰۰۴ جمعیت این کشور ۶۸,۸۹۳,۹۱۸ نفر است:

ترک‌ها: ۷۶-۸۰ ٪

کردها: ۱۴-۲۰ ٪

اعراب: ۱٫۸ ٪

پناهندگان: ۱٫۳ ٪

اقلیت‌های غیر مسلمان: ۰٫۲ ٪

مشترکان ایران و ترکیه

ایران و ترکیه بخاطر نزدیکی جغرافیایی که با هم دارند دارای اشتراکات زیادی در زمینه های فرهنگی، دینی و معماری هستند. همچنین بخاطر داد و ستدی که در طول تارخ با یکدیگر داشتند شیوه های زندگی نزدیک به هم دارند. که این اشتراکات همه در قرابت فرهنگی این دو کشور به هم بسیار موثر می باشد.

مشترکات دینی ایران و ترکیه

دین مشترک ایران و ترکیه، دین اسلام می باشد. البته  مذهب ترکیه سنی و مذهب مردم  ایران شیعه میباشد.

مشترکات تجاری ایران و ترکیه

ایران و ترکیه دارای مشترکات تجاری قابل توجهی در زمینه های مختلف با یکدیگر می باشند.

مشترکات فرهنگی ایران و ترکیه

بخاطر مرزهای مشترکی که بین ایران و ترکیه وجود دارد و بخاطر تعاملات فراوان این دو کشور در طول تاریخ، این دو کشور فرهنگ نزدیک به هم دارند. که این تقارب در زمینه های زبان، غذا، پوشش و آداب و رسوم تاثیر خود را به جا گذاشته است.

از جمله ،کلماتی که ریشه مشترک زبانی دارند.

ذائقه و غذاهایی که بین دو کشور مشترک است.

آداب و رسوم نزدیک به هم در برگزاری مراسم مختلف، اعیاد، عروسی و عزاداری و …

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

آشنا شدن با خوبی های مهاجرت به کانادا

عنوان : مهاجرت به کانادا و آشنایی با شهرهای کانادا جهت اقامت در کانادا

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با شرایط مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامتآشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.


     دسته: مهاجرت به کانادا

پر درآمدترین و برترین مشاغل در کانادامهم ترین نکته ای که در هنگام تصمیم گیری برای اقدام جهت اخذ اقامت کانادا باید به آن توجه کنید ،این است که بطور آگاهانه شغل  خود را در کانادا انتخاب کنید و در مورد اینکه آن شغل با سبک زندگی شما هماهنگی دارد و نیاز های خانواده شما را از لحاظ مالی برطرف می کند تحقیق کنید.در این مقاله سعی شده است که به معرفی پر درآمدترین مشاغل کانادا بپردازیم.از افراد غیر تحصیل کرده اما ماهر تا استادان دانشگاه لیست مشاغل برتر کانادا که در زیر درج شده است را بررسی کنند تا بتوانند بازار کار کانادا را بهتر بشناسند. اگر در هر کدام از این مشاغل استعداد پیشرفت داشتید می‌توانید به آینده ای بهتر امیدوار شوید.

۱- مدیر مالی

نیاز نیروی کاری در زمینهٔ مدیریت مالی هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی احساس می‌شود و کارفرمایان در جستجوی کسانی هستند که کاملاً «با پیچیدگی‌های مدیریت مالی آشنایی داشته باشد. اگر در این زمینه تخصص دارید و به زبان‌های خارجی مسلط هستید خیلی بیشتر مورد توجه کارفرمایان قرار می‌گیرید.».

۲- پرستار

بالا رفتن سن جمعیت کانادا دلیل بر نیاز این کشور به نیروی کار در زمینهٔ پرستاری می‌باشد. فرصت‌های شغلی زیادی در زمینهٔ پرستاری برای پرستارانی که تحصیل کرده‌اند و تجربه کاری مرتبط دارند وجود دارد.
میزان حقوق و درآمد پرستاران در كشور کانادا ، حاصل مذاکرات اتحادیه های صنفی بوده و به همین دلیل میانگین درآمد پرستاران در ایالات گوناگون متفاوت است. به عنوان مثال استان بریتیش کلمبیا دارای بالاترین درآمد برای پرستاران است. درآمد پرستاران در کانادا به عواملی چون ایالت، خصوصی بودن یا عمومی بودن محل کار و شیفت کاری بستگی دارد.

۳-مشاغل فنی و حرفه ای

اگر شما به دنبال شغل اداری نیستید، اما درآمد متوسط رو به بالایی را می‌خواهید، این بخش شامل حال شما می‌شود. در این بخش کمبود نیروی کار به چشم می‌خورد، مثلاً «در بخش خدمات (آشپز و باغبان)، در بخش ساختمان سازی (برق‌کار، نجار و لوله کش)، در بخش حمل و نقل (تکنسین حمل و نقل هوایی، تکنسین خدمات خودرو) و در بخش تولیدی (مکانیک صنعتی) نیاز است.».
چهل درصد از مشاغل جدید که در دو دههٔ گذشته آغاز بکار کرده‌اند مربوط به این بخش حرفه ای می‌شوند.

۴- مدرس آموزشگاه های فنی و دانشگاه‌ها

زیاد شدن فرصت‌های کاری برای تحصیل نکرد گان آموزش دیده به معنای داغ شدن بازار کار استادان مدارس فنی حرفه ای و کارآموزی است.
در حال حاضر تعداد این مشاغل بیشتر از تعداد متقاضیان است، مخصوصاً «با در نظر گرفتن آمار بازنشستگان در سال‌های آینده و افزایش بودجهٔ دولت این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد.».
شکوفایی در این زمینه بدان معنی است که به مدرسانی جهت تدریس در دانشکده ها، CEGEP کبک، موسسه های فنی و دیگر آموزشگاه های حرفه ای نیاز می باشد.
چه انتظاری دارید: تعداد فرصت های شغلی که ایجاد می شود، بیشتر از تعداد افراد مشتاق و مستعد برای انجام آن کار باشند، به خصوص همراه با بازنشستگی در سال های آتی باشد و گذشته از این، دولت میزان بودجه بیشتری اختصاص دهد.


۵- دندان پزشکان و بهداشت کاران دهان و دندان

برای دستیابی به حرفهٔ دندان‌پزشک یا بهداشت کار دهان و دندان باید راه طولانی و سختی را در زمینهٔ تحصیل بگذرانید، دانشگاه های زیر ارائه گر این رشتهٔ تحصیلی هستند:

۱- University of Manitoba
۲- Dalhousie university
۳- University of British Columbia
۴- University of Alberta


۶- مدیران IT

رکود اقتصادی در صنعت کامپیوتر در سال ۲۰۰۱ خدشه ای به این زمینهٔ شغلی وارد نکرده است. رشد درآمدی نیز متوسط رو به بالا است.

۷- استادان دانشگاه

بسیاری از افراد هستند که برای ورود به بازار کار به تحصیل می‌پردازند آن‌ها به دنبال دستیابی به تخصص هستند و نیاز به استاد دانشگاه در هر برهه ای از زمان احساس می‌شود. چشم انداز این زمینهٔ شغلی برای کسانی که Ph.D دارند در آینده خوب پیش بینی می‌شود.

۸- مدیران منابع انسانی

نیاز نیروی کار در این زمینهٔ شغلی رو به افزایش است و در آینده هم به همین قدرت باقی خواهد ماند.

۹- داروساز

افزایش جمعیت و همچنین بالا رفتن سن افراد نشان گر نیاز بیشتر به مشاغل مربوط به این زمینه است. داروخانه های بیمارستان‌ها و داروخانه های در سطح شهرها نیروی کار متخصص در این زمینه و همچنین مهاجرین آموزش دیده را جذب می‌کنند. از داروسازهای بیمارستان گرفته تا داروفروشی های نزدیک به محل زندگی شما، شاهد آن هستیم که میزان تقاضا برای دارو در حال افزایش است و از آن جا که میزان تقاضا در این زمینه زیاد است، مهاجرانی که در این زمینه مهارت های لازم را کسب کرده اند می توانند به این شغل حیاتی بپردازند و بسیاری از داروفروش ها به صورت خوداشتغالی مشغول به فعالیت هستند – آن ها صاحب داروفروشی خود می باشند.

۱۰- مشاغل آزاد و کسبه

اگر نیاز به درآمد بالا ندارید و نمی‌خواهید تحت زمان مشخصی کار کنید این زمینهٔ شغلی برای شما مناسب است اما حتماً باید تحصیلاتتان در حد دبیرستان باشد. فروشگاهی را انتخاب کنید که کار در آنجا را دوست خواهید داشت، باید مهارت کار گروهی را بلد باشید و با کامپیوتر آشنایی داشته باشی

یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای ساخت وب سایت  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.

مهاجرت به ونکوور از روش کارآفرینی}

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.


کِبـِک (به فرانسوی: Québec) یکی از استان‌های کانادا است. پایتخت آن شهر کبک و بزرگ‌ترین شهر آن مونترال است. کبک تنها استان کانادا با جمعیت غالباً فرانسوی زبان و تنها استان این کشور است که تنها زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی است.

این استان از نظر جغرافیایی بزرگ‌ترین و از نظر جمعیت دومین استان کانادا (پس از اونتاریو) به شمار می‌رود.

 


جمعیت

جمعیت کبک در حدود ۷٬۶۶۹٬۱۰۰ نفر است.

تراکم جمعیت کبک بسیار کم و درحد ۴٫۹ نفر در هر کیلومتر مربع است. در شمال آن سکونت بسیار کم است و ۸۰ درصد از جمعیت کبک در سواحل رودخانه سن لوران سکونت دارند.
زبان رسمی

زبان اصلی و رسمی کبک، فرانسه است. استان کبک بخش فرانسه زبان کانادا می‌باشد. ۸۳٪ مردم کبک فرانسه زبان هستند. بعلاوه کبک تنها سرزمین با اکثریت فرانسه زبان در آمریکای شمالی بجز مجمع‌الجزایر فرانسوی سن پی‌یر و میکلن است.

زبان انگلیسی زبان ۸٪ کبکی هاست. این انگلیسی زبانان در بخش غربی مونترال متمرکزند.

Quebec langues.png

در سایر مناطق کبک حدود ۹٪ شهروندان زبان مادری آنها نه انگلیسی و نه فرانسه است که به آنها alophone گفته می‌شود.

پایتخت ملی یا پایتخت قدیمی کبک به دلیل زبان و فرهنگ باستانی آن در قاره آمریکا شهر کبک است. نیمی از تمرکز جمعیت کبک در مونترال بزرگ (تحت نام متروپول) بهمراه کبک یافت می‌شود.
مهاجرت از طریق کبک

بر خلاف تصور بسیاری هنوز فرصت و راه مهاجرت به کانادا از مسیر کبک برای بسیاری از متقاضیان باز است. حتی بدون ارائه اولیه مدرک زبان فرانسه هنوز می توان پرونده بسیاری از متقاضیان را ارسال نمود و سپس و در صورت نیاز و درخواست مدارک زبان را در فرصت مناسب تهیه و ارسال نمود. این فرصت برای بسیاری از افرادی که امتیاز بالایی در جدول رشته های تحصیلی دارای اولویت را داشته باشند فراهم است. توجه داشته باشید که بر طبق سیستم امتیازبندی کبک برای کسب امتیاز بالا لزوماً نیاز به مدارک تحصیلی عالی یا شرایط ویژه ندارید. در روش نیروی متخصص کبک غالباً رشته تحصیلی و نوع تخصص از مقطع مدرک تحصیلی مهم تر است. با توجه به اولویتی که در نحوه امتیازدهی به فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی فهرست ذیل وجود دارد، پرونده این افراد به صورت جداگانه و با اولویت بالاتر مورد رسیدگی و تصمیم گیری اداره مهاجرت قرار گرفته و سریعتر از سایر پرونده ها به نتیجه میرسند.

 

لیست رشته های با اولویت نخست با امکان ارسال بدون مدرک زبان فرانسه

رشته های دانشگاهی در مقطع کارشناسی به بالا           امتیاز رشته تحصیلی

پرستاری 16

مهندسی هوا فضا، علوم هوانوردی و فضانوردی 12

مهندسی عمران      12

مهندسی کامپیوتر   12

رشته های کاردانی فنی (فوق دیپلم) و رشته های فنی و حرفه ای      امتیاز رشته تحصیلی

کاردانی سازه های هواپیمایی  16

پرستاری 16

تکنولوژی مهندسی شهرسازی سیستمهای ساختمانی          12

کاردانی مهندسی عمران       12

تکنولوژی رادیولوژی         12

تکنولوژی پردازش و کیفیت مواد غذایی            12

خدمات بیمه و مشاوره مالی   12

تکنولوژی پزشکی هسته ای  12

تکنولوژی رادیوتراپی         12

رشته های فنی حرفه ای (دوره های زیر 2 سال) و رشته های فنی هنرستان      امتیاز رشته تحصیلی


ماشین افزار          16

فروش تولیدات گوشتی - قصابی         16

خدمات پشتیبانی کامپیوتر      12

استفاده از مواد کامپوزیت      12

مکانیک ماشین آلات ثابت     12

جوشکاری و جوشکاری لوله

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.

دکوراسیون سنتی و آشنایی با 5 عامل تاثیر گذار در این سبک

عنوان: طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد.

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای منزل نه تنها در زیبایی دکوراسیون منزل نقش مهمی دارند بلکه در روحیه افراد خانواده نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. در این مطلب میتواننید اصول کاربردی در انتخاب بهترین رنگ برای دیوار را بیابید.

از تفاوتهای موجود در منزل از نظر اندازه و نوع دیوارها برای ایجاد یک فضای جالب توجه در منزل استفاده کنید. بهره گرفتن از رنگهای محو و خسته کننده بر روی تمام دیوارهای خانه می تواند باعث شود که محیط خانه ضعیف و ناراحت کننده به نظر برسد در حالی که استفاده از رنگهای متوسط می تواند باعث ایجاد یکنواختی و خستگی در منزل شود. در عین حال استفاده یکدست از رنگهای تیره و طیف های سنگین نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا باعث ایجاد فضای افسرده و تاریک می شود. این در حالیست که استفاده از ترکیب رنگها، فضایی پویا و دکوراسیونی نشاط آور خلق خواهد کرد.

 زمانی که اتاقهای مختلف را با رنگهای مختلف رنگ می زنید. فضای بین اتاقها، مانند راهروها و پله ها را به رنگهای متمایل به خاکستری روشن رنگ آمیزی کنید تا یک حس انتقال – در یک نقطه به نقطه دیگر- در بیننده ایجاد شود.

برای تمام خانه یک رنگ اصلی انتخاب کنید و سپس طیف های مختلف آن را در بخشهای مختلف منزل مورد استفاده قرار دهید. این رنگ اصلی می تواند در مهمترین قسمت خانه، رنگ غالب باشد در حالی که در بخشهایی که از اهمیت کمتری برخوردارند باید به عنوان طیف زیر مجموعه طیف اصلی مورد استفاده قرار گیرد. در انتخاب طیفهای تابع اصلی برای هر اتاق می توانید به رنگ و طرح اثاثیه آن محل توجه کنید. این تکنیک در عین استفاده از یک طیفهای مختلف یک رنگ باعث ایجاد هماهنگی در بین بخشهای مختلف خواهد شد.

اگر خودتان نمی توانید در انتخاب رنگ تصمیم بگیرید با یک طراح محلی، دکوراتور یا مشاور رنگ تماس بگیرید. آنها به شما کمک می کنند که فضای خود را بهتر و از نگاهی دیگر ببینید. رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد.

برای اسباب و لوازم رنگ آمیزی از قبیل برس ها و غلتانک های مناسب کمی بیشتر هزینه کنید. ابزار با کیفیت نه تنها باعث می شوند دوام رنگ بیشتر شود بلکه کمک می کنند رنگ بهتر به دیوار بچسبد و احتمال ماندن تارهای غلتانک و مویه های برس بر روی دیوار کمتر خواهد بود.

پایه ی رنگی متناسب با شرایط محیط انتخاب کنید.پایه های رنگی مختلف برای کاربری های مختلف وجود دارد و هرکدام فرمولی دارند که متناسب با آن محیط است. برای مثال برای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه پایه ی رنگی ای را انتخاب کنید که اجزای ضدمیکروب دارد که باعث می شود در برابر کپک و قارچ مقاوم باشد. اگر می خواهید نمای خارجی را رنگ بزنید، رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد، در نتیجه رنگ ها محو نمی شوند.

رنگهای روشن باعث می شوند فضا گسترده تر و بازتر به نظر بیاید. رنگهای روشن اتاقها را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند. رنگهای تیره پیچیده تر و گرم تر هستند و باعث می شوند اتاقهای وسیع صمیمانه تر و دنج تر به نظر برسند.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

نگهداری از پوست برای افزایش زیبایی و شادابی

عنوان: تاثیر کرم های مرطوب کننده در مراقبت و زیبایی پوست

این مقاله درمورد عمل بینی می باشد.

برای بسیاری از افراد حفظ زیبایی و طراوت پوست از اهمیت زیادی برخوردار است و نگهداری از پوست برای افزایش زیبایی و شادابی به شما در داشتن پوستی سالم و شفاف کمک میکند. اکثر خانم ها اهمیت خیلی زیادی به زیبایی پوست و صورت  خود می دهند اما بسیاری از آن ها از روش های مصنوعی و استفاده از مواد شیمیایی خسته شده اند و یا به دلیل هزینه های سنگین مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی توان استفاده از آن ها را ندارند، در این بخش از سایت آکاایران برای شما مطالبی در مورد زیبایی را آماده کرده ایم، با ما همراه باشید.برای سالم نگه داشتن پوستتان، تلاش کنید عادت های بدی که منجر به آکنه، سرخی، یا خراش می شوند را ترک کنید. پوستتان را نفشارید- به خصوص جوش هایتان را- در غیر این صورت دچار زخم های دائمی می شوید.اسپری و ژل مو را از صورتتان دور نگه دارید. آن ها می توانند منافذ پوستتان را مسدود کنند. از هدبندها یا کلاه پشمی که باعث حساسیت پوست می شوند استفاده نکنید.

سیگار نکشید. صورتتان را پیر می کند و باعث زردی و خشکی اش می شود. و سعی کنید استرس که یکی از عوامل بسیار مهم درنابودی  زیبایی پوست است را از خود دور کنید.

جنس پوستتان را بشناسید

فردی وجود دارد که پوستی زیبا نخواهد؛ با تشخیص جنس پوستتان شروع کنید. سپس خواهید دانست که چگونه از آن مراقبت کنید.
پوست خشک، پوست پوست، زبر و زمخت است.
پوست چرب، براق و روغنی است و منفذهای بزرگی دارد.
پوست ترکیبی ، در برخی نقاط (گونه ها)خشک و در بقیه نقاط(پیشانی،بینی و چانه) چرب است.
پوست حساس پس از استفاده کردن لوازم آرایش یا فرآورده های دیگر ممکن است سوزش، سوختگی یا خارش داشته باشد.
پوست معمولی ،یکدست، صاف و در برابر حساسیت مقاوم است.
 ماسک های طبیعی





سعی کنید هر چند وقت یک بار از ماسک های مختلف استفاده کنید ، دقت کنید که آنهارا بر اساس نوع پوستتان انتخاب کنید . البته ماسک های آماده در بازار موجود هستند اما بهتر است از ماسک های دست ساز و طبیعی استفاده کنید . چند دستور تهیه ماسک خانگی را می توانید از اینجا  و  اینجا بخوانید .

غذا و خواب برای پوستی سالم

با خوردن وعده هایی منظم پوستتان را سلامت نگه دارید. سبزی،میوه، غلات و لبنیات کم چرب را فراوان مصرف کنید.از مرغ، ماهی، گوشت کم چرب، حبوبات و تخم مرغ استفاده کنید.مراقب مصرف غذاهایی با کلسترول، اسیدهای چرب، چربی های اشباع شده،نمک و قند فراوان باشید. برای جلوگیری از حلقه های تیره زیر چشم ، چین و چروک و دیگر عوارض جانبی عدم استراحت، به اندازه کافی بخوابید. آرام باشید! حتی استرس هم می تواند باعث صدمه دیدن پوست شود.

با خوردن وعده هایی منظم پوستتان را سلامت نگه دارید. سبزی،میوه، غلات و لبنیات کم چرب را فراوان مصرف کنید.از مرغ، ماهی، گوشت کم چرب، حبوبات و تخم مرغ استفاده کنید.مراقب مصرف غذاهایی با کلسترول، اسیدهای چرب، چربی های اشباع شده،نمک و قند فراوان باشید. برای جلوگیری از حلقه های تیره زیر چشم ، چین و چروک و دیگر عوارض جانبی عدم استراحت، به اندازه کافی بخوابید. آرام باشید! حتی استرس هم می تواند باعث صدمه دیدن پوست شود.

در این مقاله درمورد کاشت مو اشاره ای شده است.