وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آشنایی با کشور اتریش و گرفتن اقامت این کشور از طریق ازدواج

شرایط تحصیل در مقطع دکتری درکشور اتریش و مدارک لازم برای اخذ پذیرش



برای مهاجرت به اتریش میتوان از طریق  اخذ تابعیت از طریق ازدواج در این کشور اقدام کرد.


مقطع دکتری در اتریش

تحصیل در قلب اروپا و در دانشگاه های معتبر و ارزان همیشه از اولویت های دانشجویان ایرانی می باشد. اتریش با داشتن دانشگاه های بسیار معتبر در جهان می تواند مقصد افرادی باشد که مایل هستند در کنار تحصیل در یک دانشگاه عالی، زندگی ارزان و با کیفیتی هم داشته باشند. برای ورود به دانشگاه های اتریش در مقطع دکترا، به طور معمول داوطلب باید دانشجوی در حال تحصیل در دانشگاه های آزاد و یا سراسری داخل کشور و یا کشور های دیگر باشد (البته در برخی موارد هم بدون اینکه فرد، دانشجو باشد هم می توان برای مقطع دکترا پذیرش گرفت). طول دوره دکترا در اکثر قریب به اتفاق رشته ها و دانشگاه ها دوره ای حدوداً ۵ ساله می باشد و زبان تدریس هم آلمانی یا انگلیسی (بسته به دانشگاه و رشته) است.

هر سال تحصیلی شامل دو ترم می باشد که ترم اول از ماه مارچ (اسفند ماه) شروع و ترم دوم هم از سپتامبر / اکتبر (مهر ماه) شروع می شود. دانشجویان خارجی باید پس از ثبت نام در دانشگاه و در صورتی که زبان تحصیلشان آلمانی است، برای آموختن زبان آلمانی و دوره پیش دانشگاهی  ثبت نام کنند. طول این دوره بین ۳ ماه تا یک سال و نیم بسته به کیفیت تحصیل دانشجو می تواند متفاوت باشد.

شهریه دوره های دکترا در اتریش هم در حدود سالیانه ۳۸۰ یورو می باشد (در حال حاضر در بسیاری از دانشگاه ها هم این شهریه را دریافت نمی کنند) که می بایست در ابتدای هر سال تحصیلی به دانشگاه پرداخت گردد. اما در بعضی از دانشگاه ها مانند دانشگاه صنعتی گراتس (TU-Graz) – این شهریه را به دانشجویان ایرانی در صورتیکه حداقل ۹ واحد در ترم گذارنده باشند، برمی گردانند.

برای دانشجویان خارجی مقطع دکترا هم امکان کار پاره وقت وجود دارد اما حساب کردن بر روی درآمد این کار خصوصاً در سال اول تحصیل به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

رشته های دانشگاهی در مقطع دکترا شامل کلیه رشته های علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم و هنر و گرایش های متفاوتی می باشد اما شرایط ورود برای هر رشته یا دانشگاه ممکن است با دانشگاه یا رشته دیگری متفاوت باشد. در اکثر رشته ها پذیرش مستقیم و به صورت قطعی صادر می شود اما در رشته های علوم پزشکی و پیرا پزشکی، داروسازی، روان شناسی، و تعدادی دیگر از رشته ها دارای آزمون ورودی است که لازم است فرد بعد از دریافت ویزا به اتریش رفته و در آزمون و مصاحبه ورودی شرکت نمایند. داوطلبانی که این مرحله را با موفقیت به پایان برسانند می توانند با اخذ ویزای دانشجویی وارد اتریش شده و تحصیل خود را آغاز کنند.

 

مدارک مورد نیاز برای اقدام جهت اخذ پذیرش در دوره دکترا در اتریش عبارتند از:

۱- کپی تمام صفحات پاسپورت با اعتبار بیش از شش ماه

۲- دوازده قطعه عکس رنگی

۳- ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی

۴- ترجمه رسمی و تایید شده مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد

۵- ترجمه رسمی و تایید شده ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد

۶- دو عدد توصیه نامه از اساتید قبلی

۷- رزومه

۸- بیانیه هدف (Statement of Purpose )

۹- مدرک زبان انگلیسی و یا آلمانی (در صورت وجود)

۱۰- گواهی اشتغال به تحصیل (در صورت وجود)

۱۱- گواهی عدم منع تحصیل (N.O.C ) از دانشگاه محل تحصیل قبلی

 

شرایط پذیرش دوره دکترا / شرایط جدید
 

۱-  دانشجوی دکترا  یا فارغ التحصیل مقطع ارشد  دانشگاه های سراسری یا پیام نور و یا آزاد

۲-  زبان تدریس در اغلب رشته ها به زبان انگلیسی  می باشد . رشته های به زبان انگلیسی  احتیاجی  به داشتن نمره آیلتس نمی باشد.

۳-  پذیرش در همان رشته  یا زیر شاخه های آن  خواهد بود که متقاضی در ایران دانشجوی آن رشته یا فارغ التحصیل آن  بوده است . امکان تغییر گرایش می باشد .

تبصره: تنها در صورت داشتن  اقامت والدین یا همسر بیش از ۵ سال میتواند رشته خود را عوض نماید.

۴-  شهریه در دانشگاه های اتریش بین ۳۸۵تا ۷۵۰ یورو در هر ترم می باشد.

۵-  اخذ پذیرش جهت رشته های مرتبط با مدیریت و اقتصاد و حسابداری شرایط دیگری را نیز شامل می شود.

۶-  مدت زمان پذیرش  : معمولا بین سه تا ۶ ماه می باشد.

ثبت شرکت و سرمایه گذاری یکی از راه های خوب برای گرفتن  اقامت اتریش وگرفتن پاسپورت این کشور است.

 مهاجرت به استرالیا - اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا 

دانستنی های ویزای کار کشور سوئدبرای پزشکان

افراد حقوقى در کشور سوئد ودریافت اقامت در این کشور اروپایی از راه پیوند زناشویی

کسانی ک قصدمهاجرت به سوئد را دارند ،در ادامه راههای امکان  تحصیل در سوئد توضیح داده شده است.


قوانین جدید مهاجرت نیروی کار به سوئد
بنا بر تصمیم پارلمان سوئد قوانین مهاجرت نیروی کار برای افراد خارج از اتحادیه اروپا (ئی یو), منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس) و سوئیس دچار تغییرات شده است. از روز 15 دسامبر سال 2008 اداره مهاجرت سوئد مسئولیت کامل رسیدگی به تقاضای افرادی که مایل به کار در سوئد هستند را بر عهده گرفته است.


اتباع اتحادیه اروپا (ئی یو), اتباع منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس), اتباع سوئیس و اعضای خانواده آنان و همچنین افراد دارای مدرک اقامت دائم در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا نیازی به تقاضای مجوز کار ندارند. این افراد مشمول قوانین ویژه اتباع اتحادیه اروپا (ئی یو) و منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس) هستند.

 اتباع خارجی غیر از موارد بالا از 15 دسامبر سال 2008 مشمول قوانین زیر هستند:

اتباع خارجی که مشمول موارد گفته شده در بالا نشوند جهت کار در سوئد نیاز به اجازه کار دارند. برای کار بمدت بیش از 3 ماه دارا بودن اجازه اقامت نیز ضروری است. برای کار به مدت کوتاهتر از 3 ماه، اتباع برخی از کشورها نیاز به روادید دارند. اینکه این کشورها کدامند را می توانید از طریق تماس با وزارت امور خارجه سوئد و یا وب سایت زیر مطلع شوید.

www.ud.se

اطلاعات ویژه متقاضیان کار، کارفرمایان و متقاضیان پناهندگی
اطلاعات ویژه متقاضیان کار:

فردی که مایل است در سوئد کار کند باید از سوی یک کارفرما در سوئد پیشنهاد استخدامی داشته باشد. بعلاوه برای گرفتن مجوز باید:

– متقاضی دارای گذرنامه دارای اعتبار باشد

– قادر به تامین هزینه زندگی خود از طریق درآمد حاصل از کار باشد

– شرایط استخدامی در سطح قراردادهای گروهی صنفی در سوئد و یا در سطح معمول آن شغل یا رشته باشد

– سندیکای و اتحادیه صنفی مربوطه نظر خود را درباره شرایط استخدامی اعلام کرده باشد

– شغل مربوطه در اتحادیه اروپا و منطقه همکاریهای اقتصادی اروپا آگهی شده باشد

متقاضی کار و کارفرما بطور همزمان وظیفه دارند به اداره مهاجرت نشان بدهند که شرایط فوق برآورد شده است. این کار از طریق تکمیل فرم 232011 که از سوی هم کارفرما و هم متقاضی کار تکمیل می شود انجام می پذیرد.

بطور کلی متقاضی می بایست تقاضای کار و اقامت را قبل از ورود به سوئد و از کشور موطن و یا کشوری خارج از سوئد که در آن زندگی می کند تسلیم نماید. اجازه می بایست قبل از ورود به سوئد آماده شده و برچسب آن در گذرنامه متقاضی نصب شده باشد. متقاضی می تواند در برخی موارد تقاضای اجازه کار خود را از داخل سوئد تسلیم نماید.

این موارد عبارتند از:

– دانشجویان دارای اقامت دانشجویی که حداقل 30 واحد دانشگاهی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و یا حداقل یک ترم در دوره های تحقیقی مشغول به تحصیل بوده اند.

– متقاضیان کار که جهت ملاقات با کارفرما وارد کشور سوئد شده اند و از سوی کارفرما پیشنهاد کاری دریافت نموده اند و به دلایل خاص باید بدون وقفه کار خود را شروع کنند. نوع این مشاغل در لیستی که بعدا بر روی وب سایت اداره مهاجرت منتشر می شود معین خواهد شد.

– متقاضیان پناهندگی که به درخواست خود تصمیم منفی دریافت کرده و این تصمیم قوت اجرایی یافته است.

چنانچه برای اولین بار تقاضا ارائه می کنید و یا تقاضای خود را تمدید می کنید مشمول مقررات زیر خواهید بود:

اگر در خارج از مرزهای سوئد بسر می برید تقاضای خود را:

– بصورت الکترونیک از طریق وب سایت اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– به یکی از نمایندگیهای سوئد در محل زندگی خود ارائه می کنید.

اگر در داخل مرزهای سوئد بسر می برید تقاضای خود را:

– بصورت الکترونیک از طریق وب سایت اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– از طریق پست به اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– به یکی از شعبه های صدور مجوز اداره مهاجرت تحویل می دهید.

مدارک زیر می بایست در همه موارد ضمیمه تقاضا باشد:

– کپی پاسپورت

– پیشنهاد استخدامی از سوی کارفرما

– کپی از فیش پرداخت هزینه درخواست

اعضای خانواده دارنده اجازه کار می توانند برای همان مدتی که وی اجازه کار و اقامت دریافت کرده است اجازه اقامت بگیرند. اگر حداقل مدت اجازه کار شش ماه باشد اعضای خانواده دارنده مجوز نیز می توانند اجازه کار دریافت نمایند.

منظور از اعضای خانواده افراد زیر می باشند:

– همسر, همزی (سامبو) و یا شریک زندگی ثبت شده

– فرزندان زیر 21 سال دارنده کار و نیز فرزندان زیر 21 سال همسر, همزی و یا شریک زندگی ثبت شده وی

برای اینکه فرزندان بالای 21 سال بتوانند بر این اساس اجازه اقامت دریافت می کنند باید ثابت شود که آنان به منظور امرار معاش خود وابسته به والدین می باشند. توجه کنید که مرز سنی جهت اعضای خانواده متقاضیان پناهندگی که اجاز کار دریافت می کنند 18 سال است.

اکثر متقاضیان موظف به پرداخت هزینه ای به هنگام تسلیم تقاضای خود هستند. این هزینه زمان ارائه اولین تقاضای کار 2000 کرون و در برخی موارد همین مبلغ برای تمدید آن است. اما اگر تقاضای تمدید در حوزه یک کارفرما و یک شغل باشد هزینه آن 1000 کرون خواهد بود.

هزینه ارائه تقاضای برای اعضای بالای 18 سال خانواده 1000 کرون و برای اعضای زیر 18 سال خانواده 500 کرون است.

اگر مدت استخدام محدود باشد دارنده کار اجازه کار و اقامت برای همان مدت دریافت می کند، این مدت برای هر بار می تواند حداکثر 2 سال باشد. دارنده اجازه کار می تواند پس از 48 ماه اجازه اقامت دائم دریافت نماید.

در مدت 2 سال اول اجازه کار و اقامت وابسته به یک کارفرمای مشخص و بک شغل مشخص است. به همین خاطر اگر فرد در طی دو سال اول شغل و یا کارفرمای خود را عوض کند مجبور به ارائه یک تقاضای جدید اجازه کار و اقامت خواهد بود. اگر اجازه کار و اقامت پس از دو سال تمدید شود این مجوز وابسته به یک شغل معین خواهد بود. در این صورت فرد در صورت تعویض شغل مجبور به ارائه یک اجازه کار و اقامت جدید خواهد بود.

یک اجازه کار و اقامت در سوئد همیشه دارای مدت زمان محدود است. اگر دارنده کار شغل خود را از دست دهد اداره مهاجرت می تواند اجازه اقامت وی را باطل نماید. اما فرد می تواند بمدت حداکثر سه ماه پس از از دست دادن کار خود در سوئد باقی مانده و بدنبال کار دیگری بگردد. اگر فرد در طی این مدت موفق به یافتن کار جدیدی نشود اداره مهاجرت می تواند مجوز اقامت وی را باطل نماید و فرد در اینصورت مجبور به ترک سوئد می باشد.

اگر فرد موفق به یافتن کار جدیدی شود و مدت اجازه کار فعلی برای کار جدید کافی نباشد وی موظف به ارائه یک تقاضای اجازه کار جدید است. در این موارد اداره مهاجرت وضعیت استخدامی در نزد کارفرمای جدید را معیار بررسی و تصمیم گیری خود قرار می دهد.

چنانچه جهت ملاقات با یک کارفرما به سوئد سفر کرده اید، برای مثال به منظور حضور در یک مصاحبه کاری، وی می تواند تقاضای اجازه کار و اقامت خود را پس از ورود به سوئد ارائه کند. برای اینکه چنین تقاضایی مورد موافقت قرار بگیرد می بایست:

– تقاضا در زمان اعتبار ویزای فرد ارائه گردد.

– کارفرما دارای دلایل ویژه ای جهت شروع بی درنگ کار داشته باشد.

– شغل ارائه شده می بایست در لیست مشاغل مورد نیازی که در نزد اداره مهاجرت موجود است قرار داشته باشد. این لیست بر روی وب سایت اداره مهاجرت سوئد قرار خواهد گرفت.

– می بایست نشان داده شود که چنانچه فرد مجبور به ترک سوئد شود کارفرما جهت اداره امور تشکیلات خود دچار مشکل خواهد شد.

اگر این شرایط احراز شده باشد اداره مهاجرت تقاضا را بر اساس قوانین درج شده در بالا مورد بررسی قرار خواهد داد.

حق شکایت

تصمیم مخالفت با درخواست اجازه کار قابل شکایت به مرجع بالاتری نیست مگر اینکه متقاضی همزمان حکم ممنوعیت ورود و یا اخراج از کشور دریافت کرده باشد.

 

 مهاجرت به استرالیا- گرفتن اقامت استرالیا - اقامت استرالیا 

۱۴ چیزی که ممکن است علت خستگی دائمی شما باشند!

عنوان:مدل جدید اچ‌تی‌سی در راه است

 


جدا بودن اتاق خواب کودکان؛ درست یا غلط؟!

 اتاق خواب کودکان

برای ترغیب بچه‌ها به خوابیدن در اتاق شخصی، باید توجه زیادی به طراحی دکوراسیون اتاق بچه‌ها داشت
 
روانشناسان کودک پیشنهاد می‌کنند برای ترغیب بچه‌ها به خوابیدن در اتاق شخصی، ابتدا باید توجه زیادی به طراحی دکوراسیون اتاق بچه‌ها داشت. به این شکل که نه‌تنها از لحاظ رعایت شرایط فیزیکی و وضعیت نور و هوا، بلکه در انتخاب همه وسایل اتاق بچه‌ها هم باید توجه کافی داشت. بهترین پیشنهادی که آنها می‎دهند نظرخواهی از خود بچه‌ها در این زمینه است. آنها معتقدند این بهترین شیوه‌ای است که والدین می‌توانند با صبر و حوصله تنها خوابیدن را به یک زمان و فرصت دلپذیر برای بچه‌ها تبدیل کنند.

امروزه کودکان قبل از آن که پا به جهان بگذارند اتاق‌شان با تمام امکانات برایشان حاضر شده است. رنگ‌های شاد و زیبا، وسایل و دکور خوب و فضایی که دلچسب هر کودکی است. تقریبا همه چیز آماده است تا کودک بتواند در اولین زمان مناسب پس از تولد به استقلال برسد. چیزی که در گذشته کمتر جزو ضروریات بود و شرایط احیایش دیرتر و سخت‌تر به دست می‌آمد. یکی از مشکلات در عملی کردن این ایده مشکل دل کندن والدین از فرزندان‌شان است.

البته به طور کلی در یک سال اول توصیه می‌شود شیرخواران در معرض دید والدین باشند. چرا که نوزاد در بدو تولد نیازهای بسیاری دارد که به طور ویژه‌ای مادر مسئولیت رسیدگی به آن‌ها را دارد. شاید دلیل عمده حضور نوزادان در اتاق والدین رسیدگی به موقع به این دسته از نیازها باشد. تعویض به موقع و رفع گرسنگی نوزاد توسط مادر از بارزترین دلایل حضور نوزاد در نزدیک‌ترین مکان به مادر است‌. از طرف دیگر نوع تنفس نوزاد و چگونگی خوابیدن او و بسیاری مسائل دیگر هستند که نیازمند دقت و رسیدگی هستند.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتی اگر اتاق جدایی برای فرزند در نظر گرفته می‌شود، در معرض دید والدین باشد. از آنجا که این امکان معمولا وجود ندارد، بهتر است در یک سال اول شیرخوار در اتاق والدین اما در تخت جدا خوابانده شود.
 
 اتاق خواب کودکان

والدین می‌توانند با صبر و حوصله تنها خوابیدن را به یک زمان و فرصت دلپذیر برای بچه‌ها تبدیل کنند
 
روانشناسان کودک پیشنهاد می‌کنند برای ترغیب بچه‌ها به خوابیدن در اتاق شخصی، ابتدا باید توجه زیادی به طراحی دکوراسیون اتاق بچه‌ها داشت. به این شکل که نه‌تنها از لحاظ رعایت شرایط فیزیکی و وضعیت نور و هوا، بلکه در انتخاب همه وسایل اتاق بچه‌ها هم باید توجه کافی داشت. بهترین پیشنهادی که آنها می‎دهند نظرخواهی از خود بچه‌ها در این زمینه است. آنها معتقدند این بهترین شیوه‌ای است که والدین می‌توانند با صبر و حوصله تنها خوابیدن را به یک زمان و فرصت دلپذیر برای بچه‌ها تبدیل کنند.

در قدم دوم والدین باید اعتماد کودک را به خود جلب کنند به این شکل که اگر او بر اثر عاملی دچار ترس و اضطراب شد والدین خود را در دسترس خود ببیند و به این صورت از میزان ترس و اضطراب خویش بکاهند.

قدم بعدی احساس خودمختاری است. به این ترتیب که کودک احساس می‌کند فضای شخصی خود را دارد. این حس به او انگیزه می‌دهد تا تنهایی برای او در مکانی که مختص اوست دلنشین شود.

اگر مشاهده شد که پس از این اقدامات کودک هنوز به خوابیدن در کنار شما اصرار دارد مطمئن باشید عاملی بازدارنده وجود داردچیزی مانند: ترس و اضطراب کابوس‌های شبانه و ... که مانع این جداسازی می‌شود.

پس بر عهده شماست که ریشه‌یابی کرده و عامل ترس را بر طرف کنید در غیر این صورت کودک هرگز راضی به جدا کردن اتاق خوابش نمی‌شود و اگر هم بشود مطمئنا دچار آسیب‌هایی جدی خواهد شد. برای مرتفع کردن تدریجی این گونه مشکلات به طور مثال مادر می‌تواند تا به خواب رفتن کودک در کنار او باقی بماند یا این که او را پس از خوابیدن به اتاقش منتقل کند. اگر علت ترس او از تاریکی است چراغ خوابی برای اتاقش تعبیه کنید تا اتاق در تاریکی مطلق نباشد. اما یادتان باشد هرگز دست و موی خود را به کودک ندهید. در مقابل اصرار احتمالی او می‌توانید یکی از عروسک‌هایش را به او بدهید تا در آغوش بگیرد چرا که ایجاد هر گونه وابستگی جداسازی او را سخت‌تر خواهد کرد. پس از رفع این موانع، کودک شما آماده این جداسازی است اکنون می‌توانید اتاق خواب او را با خیالی آسوده جدا کنید و با آرامش خاطر او را در اتاقش تنها بگذارید و تقریبا مطمئن باشید که او در آسودگی است.

شروع دوره های یادگیری نصب اسپیلت با بیشترین کیفیت در معروف ترین موسسات به روش فنی

شروع کلاس های فراگیری ریکاوری اطلاعات هارد با بهترین کیفیت در پیشرفته ترین موسسات به طریق علمی


موسسه پارسه دوره های ریکاوری اطلاعات هارد  را با بهترین کیفیت در پیشرفته ترین آموزشگاه های خود برگزار می کند این دوره ها توسط حرفه ای ترین و مجرب ترین اساتید این حوضه آموزش داده می شود ، آموزش در این دوره ها به صورت فنی و تجربی بوده و علاوه بر این که پس از اتمام دوره به شما مدرکی معتبر ارائه می شود از لحاظ فنی و تجربی نیز کاملا قادر به بازیابی اطلاعات هارد ، ریکاوری اطلاعات هارد و تعمیرات هارد خواهید

بازیابی اطلاعات نرم افزاری هارد

برای این روش ریکاوری, نرم افزار های زیادی طراحی شده است. اینترنت پر از انواع برنامه های نرم افزاری برای برگرداندن اطلاعات می باشد. هر نرم افزار نقاط قوت و ضعف خودش را دارد که باید آنها را بدانید و برای بکار بردن نرم افزار های ریکاوری اطلاعات حتما باید نکات مهمی را رعایت کنید.

    آگاهی کامل به طرز کار نرم افزار بازیابی اطلاعات داشته باشید.
    اطلاعات ریکاوری شده را بهیچ عنوان داخل خود هارد نریزید.
    بهترین برنامه ریکاوری اطلاعات PC3000 روسیه می باشد.
    اگر هارد یا فلش پیغام فرمت می دهد به هیچ عنوان قبل از ریکاوری اطلاعات آنرا فرمت نکنید.
    در ریکاوری اطلاعات, درایو هارد حتما باید سالم باشد و هاردی که کند یا خراب یا بد سکتور دارد را زیر اسکن نرم افزار قرار ندهید.
    اگر پروسه ریکاوری اطلاعات زمان زیادی به طول انجامید و بسیار کند پیش رفت آن را از سیستم جدا کرده و به هارد فشار نیاورید.
    برای بازیابی اطلاعات بهیچ عنوان از نرم افزار های بد سکتور گیری و فرمت استفاده نکنید.





بازیابی اطلاعات سخت افزاری هاردریکاوری بازیابی اطلاعات هارد

وقتی هارد مشکل فیزیکی پیدا می کند دسترسی به سکتور های اطلاعات را از دست می دهد. برای دسترسی به اطلاعات باید قطعات مکانیکی الکترونیکی آن درست کار کند. اگر بورد یا هد یا موتور هارد سوخته باشند باید تعویض گردند.

اگر هر یک از قطعات مکانیکی هارد درست کار نکنند و خراب شده باشند باید تعویض گردند که به اصطلاح جراحی یا بازیابی اطلاعات سخت افزاری هارد می گویند.

برای این روش ریکاوری حتما باید به یکی از مراکز بازیابی اطلاعات مراجعه کنید و خود اقدام به باز کردن هارد نکنید ورود هوا به داخل سیلندر هارد باعث خرابی سطح دیسک و اطلاعات شما می شود.


وقتی فریمور هاردی خراب می شود هارد با تمام قطعات سالم خود نمی تواند راه اندازی شود و احتیاج است فریم ور آن به حالت قبل برگردد. تعمیرات فریمور هارد یکی از تخصص های حرفه ای در تعمیر و ریکاوری اطلاعات می باشد که در هر مدل هارد با یکدیگر فرق دارند.

ریکاوری اطلاعات میان افزاری همان فریم ور زدن هارد می باشد. برای ریکاوری اطلاعات به این روش احتیاج به دستگاه و برنامه های خاصی مانند Pc3000 و MRT می باشد.
اشتباهات رایج در ریکاوری و بازیابی اطلاعات

    فرمت کردن هارد قبل از ریکاوری که خیلی رایج است
    بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات
    ریختن اطلاعات ریکاوری شده داخل خود هارد (اوررایت شدن اطلاعات) از این گونه اشتباهات بسیار می شود
    زدن کد دیتکت به مدل هارد های سیگیت بدون بک آپ گیری مازول
    جابجا و تعویض و گم کردن بورد اصلی هارد
    باز کردن درپوش سیلندر هارد
    دوباره پارتیشن بندی و فرمت کردن هاردی که درایو های آن پریده است
    تعویض برد هارد با بورد یک مدل هارد دیگر






    عیب یابی اشتباه در مدل هارد سامسونگ که روشن نمی شوند

بازیابی اطلاعات هارد، ریکاوری هارد و تعمیرات هارد
خیلی از افراد فکر میکنند پیش از بازیابی اطلاعات باید هارد را فرمت کرد که روش بسیار اشتباهی می باشد مخصوصا اگر هارد سالم نباشد و در بعضی مواقع باعث از بین رفتن اطلاعات پوشه بندی می شوند

 

بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات هارد باعث می شود هارد کند تر و در نهایت غیر قابل شناسایی گردد و در بعضی مواقع اطلاعات از بین برود و یا بر اثر فشار روی هارد هد آن آسیب ببیند و در مواردی روی سطح دیسک خط بیفتد.

بدترین نوع اشتباه بازیابی اطلاعات اور رایت یا گم شدن بورد اصلی هارد می باشد که بیشتر مواقع هارد را غیر قابل تعمیر و ریکاوری میکند و باعث می شود اطلاعاتتان را برای همیشه از دست بدهید.

زدن کد با ترمینال در مدل هارد سیگیت توسط همکارانی که ابزار تخصصی ندارند در بیشتر مواقع باعث خرابی ماژول ترنسلیت هارد می گردد و دسترسی به سکتورها قطع و کل هارد مانند بدسکتور بنظر می رسد بازیابی اطلاعات این مورد هارد در بعضی مواقع بسیار سخت و غیر ممکن می باشد.

ورود هوا به داخل هارد باعث می شود اطلاعات هارد آسیب ببیند و نیاز به تعمیرات هارد داشته باشد.

بعد از پارتیشن بندی مجدد امکان ریکاوری بصورت پوشه بندی هست بشرط آنکه اطلاعات جدید داخل هارد ریخته نشود.

با وصل کردن بورد های مختلف روی سیلندر هارد امکان دارد آی سی پری آمپلی هد هارد بسوزد.

اگر فریم ور بورد هارد سامسونگ مشکل پیدا کند که بسیار مشهود است هارد روشن نمی شود و با تعویض بورد راه نمی افتد. مشکل در فریمور هارد است که با درست کردن آن, هارد با اطلاعات درست می شود. پس همکاران توجه کنند با مواجه با این مشکل, هارد را جراحی نکنند.
ریکاوری درایو هارد اکسترنال

نکات مهم در جراحی هارد

ذخیره و بازیابی دیتا دارای تکنیک های خاصی است که بدون ابزار آلات پیشرفته غیر ممکن می باشد. توصیه ما به همکاران عزیز در این امر این است که اگر می خواهید واقعا رتبه اول در ایران باشید باید مجهز به قوی ترین دستگاه های بازیابی و همچنین تخصص و تجربه استفاده کردن از آنها را داشته باشید و فقط الکی ادعای رتبه اول بودن نداشته باشید

شرکت های بازیابی توجه داشته باشند بهترین بودن در این شغل به حرف و تبلیغات نیست بلکه کار و تلاش و تجربه و زحمت و پشتکار می خواهد

آموزش بازیابی هارد بدون وسایل مخصوص آن امکان ندارد. شرط پیشرفت در این حوزه در مرحله اول داشتن دستگاه است و مشخصا بدون ابزار تخصصی, تجربه و مهارت معنی ندارد.



همه چیز درباره نیوزلند و اقسام روادید این کشور توسه یافته

 
عنوان : شرایط مهاجرت کشوراسترلیا و شغل های مورد احتیاج این کشور


شرایط مهاجرت به استرالیامهاجرت به کشوری دیگر تصمیم بزرگی است که یک فرد برای خود و یا یا خانواده خود می گیرد.این تصمیم گیری زمانی اتفاق می افتد که فرد در کشور خود شرایط خوب اجتماعی, اقتصادی و یا آموزشی لازمه پیشرفت را مشاهده نکند و برای حرکت به سمت آینده و آرزوهای خود به مهاجرت فکر کند.پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری پیشرفت چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی میکند.فاکتورهای مهاجرت امروزه به شرایط شغلی, شرایط اقتصادی و اجتماعی, تحصیل تغییر کرده است.هرچه فرد متقاضی مهاجرت سطح بالاتری در این فاکتور ها داشته باشد موقعیت بهتری برای مهاجرت پیدا می کند.

استرالیا هم در کنار کانادا و آمریکا به یکی از مقاصد اصلی مهاجرین تبدیل شده است.البته مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت استرالیا نیز منوط به شرایط تعیین شده از طرف سازمان مهاجرت استرالیا می باشد.یکی از فاکتورهای اصلی قبول درخواست مهاجرت به استرالیا, مهارت و تخصص است.استرالیا توانسته با فراهم کردن بستری مناسب از نظر شغلی و اقتصادی به یکی از پیشگامان در زمینه جذب مهاجرین جویای کار و تحصیل تبدیل شود.

 

مراحل مختلف مهاجرت به استرالیا

۱- انتخاب Occupation مناسب متناسب با شغل خود از لیست SOL
۲- بررسی سازمان ارزیابی متناسب با Occupation انتخابی
۳- آماده سازی نامه سابقه کار متناسب با Occupation شما
۴- جمع آوری مدارک مورد نیاز سازمان ارزیابی و ارسال مدارک به سازمان مربوطه  
۵- محاسبه امتیازات و بررسی مجدد شرایط مهاجرت به استرالیا شما و پر کردن فرم EOI
۶- بررسی اسپانسرهای ایالتی و جمع آوری داده های مورد نظر ایالت انتخابی
۷- ثبت آنلاین اسپانسری






۸- انتظار جهت دریافت اسپانسری و گرفتن Invitation
۹- ثبت پرونده در سایت سازمان مهاجرت و آپلود داکیومنت های شما در سایت
۱۰- مشخص شدن Case Officer  و پاسخگویی به سئوالات احتمالی او
۱۱- Checking های مختلف از جمله سابقه کار و ...
۱۲- ارائه نمره آیلتس همراه
۱۳- انجام آزمایش های مدیکال و گرفتن عدم سوء پیشینه
۱۴- Visa

سیستم امتیازدهی استرالیا بر اساس قوانین جدید:

قوانین جدید در مورد سیستم امتیازبندی استرالیا از اول جولای ۲۰۱۲ به اجرا درآمد. شرایط اولیه مهاجرت به استرالیا برای تقاضای ویزای افراد متخصص جهت مهاجرت به استرالیا به شرح زیر می باشد:
۱- متقاضیان مهاجرت تا پایان ۴۹ سالگی می توانند اقدام نمایند.
۲- مدارک تحصیلی و کاری بایستی توسط یکی از سازمان های مربوطه استرالیا ارزشیابی شود.
۳- حداقل داشتن مدرک IELTS 6.0 در هر یک از ۴ مهارت آزمون الزامی است.
۴- داشتن حداقل امتیاز برای درخواست ویزا
۵- داشتن سابقه کار در خارج یا داخل استرالیا و یا داشتن سوابق تحصیلی در استرالیا















سیستم امتیاز دهی مهاجرت به استرالیا

امتیازات در این سیستم جدید به شرح زیر می باشد:


سن

۱۸ تا ۲۴ سال تمام ۲۵ امتیاز
۲۵ تا ۳۲ سال تمام ۳۰ امتیاز
۳۳ تا ۳۹ سال تمام ۲۵ امتیاز
۴۰ تا ۴۴ سال تمام ۱۵ امتیاز
۴۵ تا ۴۹ سال تمام صفر امتیاز

نمره IELTS

نمره 6.0 در هر ۴ مهارت ، دارای  امتیاز صفر
نمره 7.0 در هر ۴ مهارت ، دارای  امتیاز ۱۰
نمره 8.0 در هر ۴ مهارت ، دارای  امتیاز ۲۰

سابقه کاری در استرالیا

۱ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۵ امتیاز
۳ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۱۰ امتیاز
۵ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۱۵ امتیاز
۸ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۲۰ امتیاز

سابقه کاری در خارج از استرالیا

۳ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۵ امتیاز
۵ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۱۰ امتیاز
۸ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته  ۱۵ امتیاز

مدارک تحصیلی

مدرک ارزشیابی شده توسط سازمان های استرالیایی ۱۰ امتیاز (Assessment)، لازم به توضیح است به هر ارزیابی مثبت این امتیاز تعلق نمی گیرد و متقاضیان رشته کامپیوتر به خصوص باید به این نکته توجه نمایند.
- مدارک Diploma گرفته شده در استرالیا  ۱۰ امتیاز
- مدارک فنی حرفه ایی ارزشیابی شده  ۱۰ امتیاز
- مدرک لیسانس یا فوق لیسانس از استرالیا یا خارج استرالیا  ۱۵ امتیاز، لازم به توضیح است این امتیاز صرفا به مدارک لیسانسی که معادل لیسانس استرالیا باشد تعلق     می گیرد و به هر لیسانسی که اخذ شود تعلق نمی گیرد.
- مدرک دکتری از استرالیا یا خارج استرالیا ۲۰ امتیاز
   

* نکته بسیارمهم :

جدیدترین قوانین اقامت استرالیا در مورد سیستم امتیازبندی از اول جولای ۲۰۱۲ به اجرا با توجه به تغییرات جدید کسانی که مدارک آنها معادل فوق دیپلم یا دیپلم مدارک استرالیا می شود با داشتن نامه ارزشیابی (assessment) می توانند از ۱۰ امتیاز استفاده کنند و کسانی که مدرک آنها معادل لیسانس استرالیا و بالاتر می شود می توانند از ۱۵ امتیاز استفاده کنند.






































اینفوگرافیک شرایط مهاجرت به استرالیااینفوگرافیک میزان رشد مهاجرت به استرالیا    

تحصیل در استرالیا :


۲ سال تحصیل تمام وقت در استرالیا ۵ امتیاز
   
تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا:

تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا ۵ امتیاز
   

سابقه کار حرفه ایی در استرالیا :

داشتن یک سال سابقه کار حرفه ایی منطبق با تخصص و مدرک در استرالیا ۵ امتیاز
   
نمره زبان دیگر :

زبان فارسی ۵ امتیاز،  به شرطی که فرد متقاضی حداقل امتحان Para Prfesional Naati را داده باشد و مدرک مربوطه را اخذ کرده باشد. لازم به توضیح است قبلا این امتیاز به همه متقاضیان دارای مدرک لیسانس داده می شد اما در حال حاضر فرد باید مدرک Naati  بگیرد تا این امتیاز به او اخذ شود.
   

امتیاز همسر :

همسر ۵ امتیاز
توضیحات: همسر شما باید آیلتس 6.0 داشته باشد مدرک خود را ارزشیابی کند و سابقه کار ۱ ساله با بیمه نیز داشته باشد.
   

اسپانسر ایالتی :

گرفتن اسپانسر از ایالت های استرالیا ۵ امتیاز (ویزای 190)
گرفتن اسپانسر از مناطق کم جمعیت استرالیا ۱۰ امتیاز (فقط ویزای 489 )
   

اسپانسر فامیلی :

اسپانسر شما نمی تواند در هر منطقه ای از استرالیا باشد و حتما باید در منطقه  Designated Areas زندگی کند.
برای استفاده از این امتیاز اسپانسر شما باید در یکی از مناطق زیر باشد:































ایالت یا ناحیه مناطق تعیین شده
    ویکتوریا  تمام قسمت ها
جنوب استرالیا  تمام قسمت ها
شمال استرالیا  تمام قسمت ها
تاسمانی  تمام قسمت ها
منطقه سرمایه استرالیا  تمام قسمت ها
کوئیزلند مناطقی با کد پستی : 4019-4028, 4037-4050, 4079-4100, 4114, 4118, 4124-4150, 4158-4168, 4180-4899 (تمام قسمت ها به جز منطقه شهری بریزبن)
استرالیا غربی  تمام قسمت ها
نیو ساوت ولز مناطقی با کد پستی : 2311-2312, 2328-2333, 2336-2490, 2535-2551, 2575-2739, 2787-2898 (همه قسمت ها به جز سیدنی, نیوکاسل,ولونگونگ)

منبع : سازمان مهاجرت و حفاظت مرزی استرالیا

 

 مهاجرت - استرالیا - استرالیا