وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

با این چیدمان، تابستان را به منزلتان بیاورید


با این چیدمان، گرما را به منزلتان واردکنید


کم کم روزها طولانی تر می گردند و جو داغ تر، طبیعی است

که در چنین روزهایی متمایلیم در بیشتر اوقات پنجره ها را گشوده و از روزهای تابستانی

استفاده ببریم. خب خوبتر می باشد کمی از این جلوه های منحصربفرد و جوی تابستانی را نیز به درون

منزل واردکنیم.این مدل از منزلمان درفصل تابستان جای عالیتری برای زندگی می گردد.

برای این کار حتما لازم نمی باشد به سروقت تمام فضاهای خانه بروید یا همه ابزار را چنج کنید

 بلکه می توانید با چند تغییر کوچک اما اساسی، به خانه تان حس و حال یک کلبه تابستانی را ببخشید. حالا چرا چند راه حل ساده را بررسی نکنیم؟

قاب عکس ها
این المان های بی نظیر را فراموش نکنید. به هر حال در خانه های همه ما یک یا چند قاب عکس پیدا می شود. یک قاب عکس ساده و بزرگ می تواند به سادگی یک راهروی تاریک را روشن کند. همچنین می توان از چند قاب عکس با جنس ها و سایزهای مختلف برای تزیین یک دیوار لخت و ساده استفاده کرد.

شومینه
حالا که دیگر احتیاجی به گرمای شومینه در خانه نداریم، بهتر است از این المان برای تابستانی شدن فضای خانه استفاده کنید. بسته به سلیقه خودتان می توانید از یک در چوبی کهنه برای بستن آن و همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل خانه استفاده کرده و منظره جالبی به فضای اتاق ببخشید. یا می توانید تعدادی صدف و سنگ طبیعی روی طاقچه شومینه بچینید و حس و حال ساحل دریا را به درون خانه بیاورید. البته چیدن شمعدان ها و گلدان های شاد هم یک پیشنهاد است.

حریر دوست داشتنی
پرده، رومیزی، روتختی و حتی رویه کوسن ها می توانند تبدیل به المان هایی تابستانی و خنک شوند. حریر یکی از پارچه های بی نهایت زیبا و شیک است که در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد، پس استفاده از آن را فراموش نکنید!

گل گلی ها
چنانچه جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق بشقاب ها و پارچه های گلدار هستید، این فصل، فصل شماست! اگر ویترینی برای ظروف خود دارید می توانید وسایل داخل آن را با بشقاب ها و فنجان های چینی گلدار جایگزین کنید. پذیرایی در چنین ظرف هایی هم نشانگر کدبانویی شماست.

تِم تابستانی
و اما قبل از هر کاری باید یک تِم مشخص و البته مورد علاقه تان را انتخاب کنید. برای مثال می توانید از بین پارچه های راه راه رنگی، گلدار یا پارچه هایی که یادآور دریا و آب هستند زمینه مورد نظرتان را انتخاب کرده و کل دکوراسیون را حولِ همین موضوع تغییر دهید. البته باید خیلی دقت داشته باشید تا بیش از حد در استفاده از این زمینه ها افراط نکنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.