وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وبلاگ آموزشی سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

روش های نوشتن متن جدید بخش دوم

این مطلب به دست وبسایت ساخت سایت تهیه شده است.


مدل های نوشتن مطلب نو قسمت دوم 

تولید مقالات جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن متن تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر نوشتن مطلب نو باشید ، میتوانید از طریق ترجمه متون روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی آرا مربوط به مطالب موجود در اینترنت ، خواندن متون وب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای فنی و نگارشی احتمالی ،و ایجاد نوشته هایتازه و جنجالی در زمینه کاریتان شروع به تولید محتوای نو کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به متون درج شده بوسیله خودتان نمائید.

انجام گفتگو های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه کاربران می باشد و تجربه ها نشان داده است که همیشه از گفتگوها استقبال خوبی می شود. گفتگو با افراد موفق میتواند یکی از شیوه های نوشتن نوشته تازه باشد. میتوانید گفتگو های خود را به دوروش انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
گفتگو های نوشتاری ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران گفتگو های ویدئویی از علاقه مندان بیشتری برخودار است به همین علت میتوانید با نشان دادن گفتگو های ویدئوی مخاطبان بیشتری را به تار نما خود مشتاق کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان دائمی خود کنید. تارنما اشتراک ویدئو آپارات با درجه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین وب سایت های فارسی میباشد و نشان گر رشد ویدیو در اینترنت کشورمان می باشد. خوب است بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به تارنما شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک زیادی به بالا رفتن اعتبار یک وب سایت نزد گوگل می کند. برای تولید ویدئو میتوانید از دو راه بکار ببرید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این محتوای بدست وبسایت قیمت طراحی سایت گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.